Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Przegrzewajacy sie silnik.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 lip 2015, 05:38

grzesiek1495 pisze:Wentylator dwubiegowy, ta temperatura w mieście cały czas sie utrzymuje nawet jeśli wentylator sie włączy na drugi bieg to i tak do 90 nigdy nie spada
A przy ilu się wyłącza?

grzesiek1495
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: grzesiek1495 » 01 lip 2015, 11:43

Jarewa pisze:
grzesiek1495 pisze:Wentylator dwubiegowy, ta temperatura w mieście cały czas sie utrzymuje nawet jeśli wentylator sie włączy na drugi bieg to i tak do 90 nigdy nie spada
A przy ilu się wyłącza?
Jak wskazówka wchodzi w pomiędzy 2 kropki wtedy sie włącza, wyłącza się jak wyjdzie z 2 kropek. W trasie jak jechałem to włączał się jak bylo troszke ponad 90 i zbijał do 90.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 lip 2015, 22:46

masz wszystkie plastiki w tym tunelu chłodnicy?

grzesiek1495
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: grzesiek1495 » 02 lip 2015, 00:13

Jarewa pisze:masz wszystkie plastiki w tym tunelu chłodnicy?
Chodzi o ten górny przy głównej i ten boczny przy małej? Jeśli tak to mam. (Przy małej to ten boczny co są rurki).

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 02 lip 2015, 09:28

Nie o te te plastiki mu chodziło. Poczytaj co to jest tunel chłodnicy.

grzesiek1495
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: grzesiek1495 » 02 lip 2015, 14:39

emanuel33 pisze:Nie o te te plastiki mu chodziło. Poczytaj co to jest tunel chłodnicy.
To o które? Bo jakoś nic nie moge znaleźć wpisując 'tunel chłodnicy'.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 02 lip 2015, 15:18

Obrazek

To 1 przykład.

a To drugi:

Obrazek

Było ich jeszcze parę w tym boczne. Przez 1 idzie rurka od wspomagania kiery.

grzesiek1495
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: grzesiek1495 » 02 lip 2015, 21:25

emanuel33 pisze:Obrazek

To 1 przykład.

a To drugi:

Obrazek

Było ich jeszcze parę w tym boczne. Przez 1 idzie rurka od wspomagania kiery.
Nie wiem czy wiesz ale inaczej wentylatora się nie da przyczepić niż jak bez tego plastiku na pierwszym przykładzie, tak mam ten plastik.

co do drugiego to cytuję:
Chodzi o ten górny przy głównej i ten boczny przy małej? Jeśli tak to mam. (Przy małej to ten boczny co są rurki).
Więc po raz kolejny tak mam.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 lip 2015, 23:29

Nie wiem czy wiesz ale inaczej wentylatora się nie da przyczepić niż jak bez tego plastiku na pierwszym przykładzie, tak mam ten plastik.
Ale a plastiku są też gumy kanały przelotowe jednokierunkowe.

Ale niepokoi mnie to że wyłącza się przy zejściu poniżej tych dwukropek to by była oznaka na przytkane kanały w chłodnicy lub zaburzony system chłodzenia powietrzem bo w trasie nie powinien się włączyć wiatrak. . Czyli lewa strona chłodnicy inaczej chłodzi niż prawa strona.

grzesiek1495
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: grzesiek1495 » 03 lip 2015, 00:01

Jutro spróbuje zobaczyć co się da, ewentualnie jeszcze porobie zdjęcia i wstawię tu.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 04 lip 2015, 17:24

A chlodnice to kolega ma drozną?Byla czyszczona,odkamieniona?Gdzies tam na pierwzej stronie wyczytalem ze ktos poleca uzywke termostat niz ori? :shock: No to gratuluje.Ogolnie polecam Wahlera ori-bo dzialaja bez zarzutów.Na czujniku trzy pinowym takze nie rade oszczedzac-strasznie potrafia oszukiwac tansze wynalazki.

grzesiek1495
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: grzesiek1495 » 04 lip 2015, 22:47

Koledzy wyszła mi trasa i dopiero teraz wróciłem i nie miałem kiedy to zobaczyć, jutro znowu jadę w trasę więc jak coś to albo jutro albo w niedziele lookne i wrzuce jakąś fotke. luk448 nie zawsze cena znaczy jakość, ostatnio zmieniałem łożyska w amorach bo napierniczały i z ciekawości kupiłem jedne łożysko najtańsze 20zł, a drugie 40zł czyli troche droższe i te droższe po 2 dniach zaczeło stukać a te za 20zł już miesiąc jak nie lepiej minął i nadal cisza :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl