Post
autor: hubertm » 04 lip 2015, 11:28
Witam,
Nie ma pojęcia ile mają modeli amortyzatorów ,ale nie sądzę aby były problemy-bo to naprawdę dobre produkty i firmy dbające o jakość, -nie słyszałem o wpadkach- a gdyby takie były to fama się szybko roznosi. Zdarzały się sporadycznie wpadki ze sprężynami w przypadku kpl zawieszeń i samych sprężyn,- małe przekłamywania co do wysokości obniżeń, ale nie słyszałem aby firma kogoś olała i nie wymieniła w ramach reklamacji. Poza tym ludzie często po zakupie kpl zawieszenia lub samych sprężyn błędnie oczekiwali obniżenia w stosunku do zawieszenia które mieli na aucie od kilkunatu i więcej lat..,-często już padniętego z przysiadłymi sprężynami albo już wymienionymi wcześniej przez poprzedniego właściciela na nieco niższe,- a obniżenie jest zawsze w stosunku do nowego w oryginale -a nasze auta to niezłe kozy wychodziły... . W Twoim przypadku jednak Eibach to najwyższa klasa-więc temat ten odpada (temat z blednym obnizeniem/doborem sprezyny ) ,-a obniżenie -35 do -40 najładniej ,-a na pewno najbardziej proporcjonalnie wygląda w naszych autach ,dlatego że w takiej opcji szczelina pomiędzy krawędzią opony a błotnikiem jest dookoła w zasadzie taka sama,-dokładniej w dużej jego części. Przy większych obniżeniach auto niestety wygląda z boku już dosyć komicznie-bo jakby było "przeładowane"..,-szczelina górna jest mała albo jej wcale nie ma,-a po bokach jest nadal duża. Wtedy auto (przy więcej niż -40mm) wygląda na pewno dobrze,-lepiej ,ale tylko z profilu..,-kiedy nie widać koła z każdej ze stron,-bo patrząc na nie z boku mamy widok auta z jakby "wymęczonymi sprężynami które całkiem już siadło" i zgubione są wtedy proporcje. Po prostu nasz model ma za słabo,-zbyt płytko wykrojone nadkola do niższego obniżenia aby wyglądał "zgrabnie". Oczywiście każdy ma swój gust...
225/45 to będzie komfortowo bo opona sporo "wybierze".
Pozdrawiam.