Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Skaczący kąt wtrysku

ODPOWIEDZ
zaak92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:04
Lokalizacja: Białystok

[B4 1.9 1Z] Skaczący kąt wtrysku

Post autor: zaak92 » 22 lip 2015, 19:18

Witam otóż nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie. Skacze mi kąt na Vagu auto swojego czasu ciezej zapala zdarza sie to losowo raz od strzala a raz trzeba hełtać. Nie zauwazylem na kole pasowym zadnego luzu nie gibie sie, na vagu tez nie ma błędow, iglica wtrysku sterującego sprawdzona metodą stukową, podczas testow osprzętu przez vag slychac zmiane pracy silnika jak testuje zawor N108 kąt sie waha pomiedzy 48-52 i zmienia sie tak co sekundę. Podczas odpięcia wtyczki wtrysku sterującego kąt przestaje skakac a praca silnika sie nie zmienia praktycznie i auto zaczyna kopcic. I tu nie wiem czy mam sie skupic w obrębie sterującego ? Konczy sie ? niestety cewki nie moglem sprawdzic opornosci bo padł mi miernik. Pozdrawiam <piwo>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 lip 2015, 19:33

48-52 to jeszcze nie ma tragedii, patrzyłeś na pasek rozrządu w jakim stanie i czy równo jest założony na kołach zębatych. Może tuleje w pompie masz do wymiany.

zaak92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zaak92 » 22 lip 2015, 19:35

Tuleje w pompie, czyli ze wałek miałby luz jakis ? a pasek równo zalozony. strasznie mnie ciekawy ten sterujący bo po odpieciu przestaje skakac kąt tak w sprawnym sterujacym powinno byc?

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 22 lip 2015, 20:24

zaak92, To zupełnie normalne, że kąt lekko się zmienia :-P

[ Dodano: 2015-07-22, 20:24 ]
zaak92 pisze:strasznie mnie ciekawy ten sterujący bo po odpieciu przestaje skakac kąt tak w sprawnym sterujacym powinno byc?
Tak. Jak sterujący padnie, to kąt wtrysku stoi.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 lip 2015, 00:14

zaak92 pisze:Witam otóż nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie
zaak92 pisze: kąt sie waha pomiedzy 48-52 i zmienia sie tak co sekundę
Widać że niektórym się nudzi i szukają dziury w całym :roll: <ok>
andi77 pisze:To zupełnie normalne, że kąt lekko się zmienia
Tak samo jak to ,że po odpięciu sterującego kąt stoi w miejscu ,i tak samo jak to ,że waha się minimalnie napięcie RSW nastawnika na biegu jałowym ...i to wszystko jest najzupełniej prawidłowe 8-)

Audimaniak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 14 gru 2015, 19:40
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Audimaniak » 14 gru 2015, 19:56

Witam od niedawna jestem posiadaczem audi 80 b4 1.9 td aaz. Mój problem jest taki iż samochod bardzo cieżko pali gdy jest zimny i nie ma mocy. Z początku myslalem ze moze rozrząd jest przestawiony ale gdy zaczelem zmieniac wszystkie znaki sie zgadzaly i bylo ok. Wiec postanowilem przyspieszyc kąt wtrysku, pophalem pompe do silnika o jakies 2 mm i silnik pracowal idealnie, palil od strzala miękko chodzil i mial reakcje, ale gdy dodalem gazu zaczał chodzic jak przed operacją. Rozrząd sprawdzilem znaki sie pokrywaja i jest ok. Jaka moze byc tego przyczyna bo juz niewiem co robic, dodam jeszcze ze na pompie jest luz wzdłuzny osiowy około 2 mm. prosze pomózcie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl