[B4 1.9 1Z] Skaczący kąt wtrysku
[B4 1.9 1Z] Skaczący kąt wtrysku
Witam otóż nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie. Skacze mi kąt na Vagu auto swojego czasu ciezej zapala zdarza sie to losowo raz od strzala a raz trzeba hełtać. Nie zauwazylem na kole pasowym zadnego luzu nie gibie sie, na vagu tez nie ma błędow, iglica wtrysku sterującego sprawdzona metodą stukową, podczas testow osprzętu przez vag slychac zmiane pracy silnika jak testuje zawor N108 kąt sie waha pomiedzy 48-52 i zmienia sie tak co sekundę. Podczas odpięcia wtyczki wtrysku sterującego kąt przestaje skakac a praca silnika sie nie zmienia praktycznie i auto zaczyna kopcic. I tu nie wiem czy mam sie skupic w obrębie sterującego ? Konczy sie ? niestety cewki nie moglem sprawdzic opornosci bo padł mi miernik. Pozdrawiam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
zaak92 pisze:Witam otóż nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie
Widać że niektórym się nudzi i szukają dziury w całym :roll: <ok>zaak92 pisze: kąt sie waha pomiedzy 48-52 i zmienia sie tak co sekundę
Tak samo jak to ,że po odpięciu sterującego kąt stoi w miejscu ,i tak samo jak to ,że waha się minimalnie napięcie RSW nastawnika na biegu jałowym ...i to wszystko jest najzupełniej prawidłowe 8-)andi77 pisze:To zupełnie normalne, że kąt lekko się zmienia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 gru 2015, 19:40
- Lokalizacja: Słupsk
Witam od niedawna jestem posiadaczem audi 80 b4 1.9 td aaz. Mój problem jest taki iż samochod bardzo cieżko pali gdy jest zimny i nie ma mocy. Z początku myslalem ze moze rozrząd jest przestawiony ale gdy zaczelem zmieniac wszystkie znaki sie zgadzaly i bylo ok. Wiec postanowilem przyspieszyc kąt wtrysku, pophalem pompe do silnika o jakies 2 mm i silnik pracowal idealnie, palil od strzala miękko chodzil i mial reakcje, ale gdy dodalem gazu zaczał chodzic jak przed operacją. Rozrząd sprawdzilem znaki sie pokrywaja i jest ok. Jaka moze byc tego przyczyna bo juz niewiem co robic, dodam jeszcze ze na pompie jest luz wzdłuzny osiowy około 2 mm. prosze pomózcie