[ B4 2.0 ABK ] Przekładka głowicy z ACE 16V na ABK
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Obudowa ori jednak przepływka przerobiona jak wspominałem wcześniej. Przelot duzo większy jednak na razie skutkuje to słabym wchodzeniem na obroty, krztusi się silnik.
Trochę próbowałem polużnić sprężynę na przepływce i jest lepiej ale na nieprzerobionym pracuje normalnie. Może jakieś podpowiedzi żeby lepiej to nastroić.
Macie link do gum silikonowych. zakładacie na nią króciec i wywalacie odmę na ''wolną''
Łącznik silikon potrzebny wg. ori. 80 x 70mm. U mnie jest 102 x 89mm.
http://fmic.pl/17-kolanka-redukcyjne-90-?p=3 <ok>
-----------------------------------------------
Oj wspomnę jeszcze o czujniku halla. Nie chciał chodzić na ori w aparacie, albo był walnięty albo nie przystosowany do elektroniki z ABK. Zmieniłem na swój z ABK i silnik działa jednak chyba i tak jest walnięty bo nie działa mi obrotek. Nie wiem czy posilić się jakimiś podróbkami z allegro - może to być znów szajs a ori kosztuje 250zł.
Trochę próbowałem polużnić sprężynę na przepływce i jest lepiej ale na nieprzerobionym pracuje normalnie. Może jakieś podpowiedzi żeby lepiej to nastroić.
Macie link do gum silikonowych. zakładacie na nią króciec i wywalacie odmę na ''wolną''
Łącznik silikon potrzebny wg. ori. 80 x 70mm. U mnie jest 102 x 89mm.
http://fmic.pl/17-kolanka-redukcyjne-90-?p=3 <ok>
-----------------------------------------------
Oj wspomnę jeszcze o czujniku halla. Nie chciał chodzić na ori w aparacie, albo był walnięty albo nie przystosowany do elektroniki z ABK. Zmieniłem na swój z ABK i silnik działa jednak chyba i tak jest walnięty bo nie działa mi obrotek. Nie wiem czy posilić się jakimiś podróbkami z allegro - może to być znów szajs a ori kosztuje 250zł.
Mogłeś już dać pospawać ten kolektor niż go lepić, od drgań Ci to popęka. Ja bym proponował wywalić tą elektronikę silnika co teraz masz i wsadzić easyecu, dorobisz sobie trigger na wał i sam ogarniesz sobie strojenie. Pozbędziesz się przy tym przepływki. Przerobisz kolektor tak by dać jedną dużą przepustnicę. A jak lubisz mieć ich więcej to zakładaj itb.
W 8v kiedyś zakładałem 2 gaźniki albo ori gaźnik i dorobiona kolejna przepustnica zamiast jeża. Roboty z tym co nie miara a efekt mizerny. Jedynie nie wstydził się konsumować więcej paliwa
W 8v kiedyś zakładałem 2 gaźniki albo ori gaźnik i dorobiona kolejna przepustnica zamiast jeża. Roboty z tym co nie miara a efekt mizerny. Jedynie nie wstydził się konsumować więcej paliwa
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Nic od ciebie nie brałem. W chwili obecnej jest ori od ABK. Dzisiaj uporałem się w końcu z gumami dolotu i pierwsza przejażdzka. Całkiem dobrze się to kręci jednak muszę delikatnie to dotrzeć, nowe panewki, szklanki i pierścionki.
Na razie koniec z pracami, pozostało jedynie dostrajanie tego wynalazku. A tak to wygląda w wersji finalnej.
--------------------------------
Oczywiście zrobię filmik z pracy .
Na razie koniec z pracami, pozostało jedynie dostrajanie tego wynalazku. A tak to wygląda w wersji finalnej.
--------------------------------
Oczywiście zrobię filmik z pracy .
Ostatnio zmieniony 26 lip 2015, 19:12 przez Jarek-LT, łącznie zmieniany 2 razy.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa