Witam
Mam w planach zrobić remont silnika bo i tak musze w nim z każdej strony cos wymienić .
Po niedzieli miałem wymieniać uszczelkę pod miską olejową i kapą oraz tylny uszczelniacz wału. A i jeszcze uszczelniacze zaworów. Doszedłem z ojcem do wniosku żeby od razu cały wyremontować czyli splanelowac głowicę, wymienić pierścienie… Mam kilka pytań odnośnie tych spraw:
-czy można wymieniać prowadnice zaworów?
-jakie zawory kupić?
-czy trzeba kupić nowe śruby do głowicy? w jakiej kolejności i jaką siłą je przykręcać?
- co jeszcze przy okazji można wymienić?
Może ktoś z was już to robił? Proszę o wskazówki. Chciałbym po tych zabiegach przejść chociaż na półsyntetyk
(ostatnio remontowalismy forda TD dalismi rade :mrgreen: , mam nadzeje ze z ABK tez sobie poradzimy :lol: )
[80 B4 2.0 ABK] remont silnika
Re: [80 B4 2.0 ABK] remont silnika
Prowadnice można, a czasami nawet trzeba wymienić jeżeli motorek ma już z 300 tys. km.grabon.a pisze: -czy można wymieniać prowadnice zaworów?
-jakie zawory kupić?
-czy trzeba kupić nowe śruby do głowicy? w jakiej kolejności i jaką siłą je przykręcać?
- co jeszcze przy okazji można wymienić?
Przed kupnem nowych zaworów niech mechanik sprawdzi - może stare nadają sie do szlifowania.
Nowe śruby to koszt niewielki a pewność poprawnego dokręcenia gwarantowana. Dane odnośnie kolejności i momentu nasz zawarte w instrukcji z działu download.
Wymień wszelkie możliwe uszczelki i uszczelniacze.
http://www.vw-naprawy.bighost.pl/glowna.htm
znalazłem cos takiego, fajnie opisane i przedstawione dokręcanie głowicy. Tylko tam jest napisane ze po 100km znowu trzeba dokręcać to prawda?
znalazłem cos takiego, fajnie opisane i przedstawione dokręcanie głowicy. Tylko tam jest napisane ze po 100km znowu trzeba dokręcać to prawda?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt: