Mam w planach zrobić remont silnika bo i tak musze w nim z każdej strony cos wymienić

Po niedzieli miałem wymieniać uszczelkę pod miską olejową i kapą oraz tylny uszczelniacz wału. A i jeszcze uszczelniacze zaworów. Doszedłem z ojcem do wniosku żeby od razu cały wyremontować czyli splanelowac głowicę, wymienić pierścienie… Mam kilka pytań odnośnie tych spraw:
-czy można wymieniać prowadnice zaworów?
-jakie zawory kupić?
-czy trzeba kupić nowe śruby do głowicy? w jakiej kolejności i jaką siłą je przykręcać?
- co jeszcze przy okazji można wymienić?
Może ktoś z was już to robił? Proszę o wskazówki. Chciałbym po tych zabiegach przejść chociaż na półsyntetyk

(ostatnio remontowalismy forda TD dalismi rade :mrgreen: , mam nadzeje ze z ABK tez sobie poradzimy :lol: )