Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4] TDI,by wujo1

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 29 lip 2015, 16:39

wstępne pasowanie już było :roll: ogólnie sajgon w uj jeszcze muszę rozwiercić łapę bo ma za mały otwór żeby wlazła na poduszkę :-?

Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 paź 2015, 18:59 przez wujo1, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
knychu11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: knychu11 » 29 lip 2015, 17:25

Wgl ostatnio widziałem patent ze nie trzeba ruszać ori mocowania na poduszke :-D

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 29 lip 2015, 18:49

zapewne wyspawanie nowej łapy . ja myślę żeby zrobić do niej jakieś z płaskownika przedłużenie że po prostu przykręcę do poduchy i do łapy + dodatkowe wzmocnienia żeby tp wytrzymało

Awatar użytkownika
knychu11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: knychu11 » 30 lip 2015, 11:07

tylko podusze i tak musisz odsunąć delikatnie co by nie kolidowała z chłodniczką oleju

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 lip 2015, 12:28

Kolektor dolotowy taki zostawiasz czy zmieniasz na taki np. z Golfa (zwrócony w drugą stronę).

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 30 lip 2015, 15:01

knychu11, będę kombinował :-D
trepek pisze:Kolektor dolotowy taki zostawiasz czy zmieniasz na taki np. z Golfa (zwrócony w drugą stronę).
narazie seria, chce to uruchomić żeby wszystko działało i nie rozpadło się podczas jazdy <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 lip 2015, 15:37

Ale z takim kolektorem caly dolot będziesz musiał bokiem prowadzić. No chyba, że FMIC zrobisz ;-)

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 30 lip 2015, 20:09

fmic będzie , został zamówiony o ile nie przerośnie mnie montaż tego wszystkiego to silnik będę chciał zrobić od podstaw na moc 250-300ps + malowanie komory i duperele w postaci szkiełkowania cynkowania itp.

póki wywaliłem podstawę aku i włożyłem silnik ze skrzynią . na wstępie do rozwiercenia są otwory mocowania silnika bo nie wejdą na bolce ori poduszek 1Z , muszę zgrać otwory łap w skrzyni z sankami + poducha silnika po stronie pasażera , zostanie wtedy albo wyspawanie łapy do poduchy lub przespawanie mocowania poduchy :roll: jeszcze przednia poducha to już hardcokre bardzo nisko jest i prawie że brak miejsca na te cięgna od wybieraka :mrgreen:

Nie dziwię się że tak dużo ludzi zakłada tematy i non stop pyta o to samo :roll: Czytałem paręnaście razy tematy o przekładce PD i mało jest napisane o tym, że jakiś laik jak się podejmie swapa sam to może się nieźle zdziwić no ale wiadomo zawsze jest inaczej w teorii a inaczej praktyce nie ma lekko. No ale na forum najlepiej napisać że wszystko jest napisane :mrgreen:

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 30 lip 2015, 22:51

wujo1, Czyli przyda się fotostory :mrgreen: Może znajdzie się więcej chętnych na PD ;-)

Awatar użytkownika
knychu11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: knychu11 » 31 lip 2015, 08:22

Nie ma tragedii, kwesta tego jak ktoś chce się przylożyć do pracy mi najwięcej zeszło z potencjometrem gazu w ori pedałach. Kilka fotek

[ Dodano: 2015-07-31, 08:21 ]
fot

[ Dodano: 2015-07-31, 08:22 ]
fot

[ Dodano: 2015-07-31, 08:22 ]
fot

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 01 sie 2015, 16:45

wielkie dzięki za zdjęcia , jeszcze będę wdzięczny jak mi dasz foto jak jest wpasowany ten potencjometr od gazu

a powiedz mi jak zrobiłeś z łapą po stronie pasażera ? bo też się nie zgrywa , przespawywałeś ?

u mnie to tak wygląda
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
knychu11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: knychu11 » 01 sie 2015, 19:09

Tą łapę piłowałem na płasko żeby było i powiększałem otwór mocujący śrube a jak będe miał jakis fajny aparat to ogarne zdjęcie dzwigni gazu :-)

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 01 sie 2015, 20:00

a czy to nie osłabi łapy silnika bo zebraniu takiego kawałka "mięsa" ?

Awatar użytkownika
knychu11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: knychu11 » 01 sie 2015, 21:46

Tego nie jestem w stanie powiedzieć, jak coś się będzie działo to wleci łapa domowej roboty z jakiegoś profila :) np tak jak do skrzyni mam ;-)

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 10 wrz 2015, 19:12

2 tygodnie i stoję w miejscu :-P nie mam czasu a jeszcze robota w trybie 3 zmianowym daje mi lenia

Dziś osadziłem silnik, tak to wyszło, łapy silnika jeszcze muszę ruszyć żeby mi ich szybko nie niszczyło. Ta po stronie kierowcy przespawana trochę jest nisko , nad sankami odrazu
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Maska się zamyka , delikatnie jest pod kątem ale jak podłożę podkładkę pomiędzy łapą skrzyni a poduchą to się wyrówna .

co do montażu opornicy i podstawy aku to zleciłem tokarzowi zrobienie tulejek żeby przyspawać do podłużnicy , i patrzę że będę musiał osuszacz przenieść na drugą stronę bo się nie zmieści , ale podpatrzyłem i wujka w ABK jak on ma i wykorzystam tamte rurki do klimy :->

Grzebię się jak mucha w smole , ale jakoś po amatorsku idzie do przodu ;-)

Tylne zawieszenie z mostem przerzucone uchwyty i inne pierdoły porobione i siedzi , co prawda na razie tak wkładam. Jak wszystko zadziała to wtedy dopiero porobię podłogę i odremontuje napęd jak należy . W każdym bądź razie można powiedzieć że mam <quattro>
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

tutaj walka z umiejscowieniem potencjometru gazu z wykorzystaniem oryginalnego pedała , trzeba dorobić podpórkę co stanowi mały problem , zostanie jeszcze kwestia rozwiązania cięgna .
Obrazek Obrazek Obrazek

Pompka od PD siadła w miejscu benzyny główny przewód pasuje ale jest jeszcze jeden mały który zaciągał chyba ostatnie resztki on jak pompka była w koszyku od passata i nie wiem co z nią zrobić czy zostawić bez podłączenia ? Bo w benzynie tego nie było a chyba tam też powinno być jakieś rozwiązanie żeby zasysało resztki paliwa ?
Obrazek Obrazek

zostało przyspawanie rozpórki , podpory wału , przypiłować łapy żeby poduchy nie były naprężone , zrobić przednią łapę i zostanie podłączenie elektryki z pierdołami typu FMIC itp .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl