Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Odłączenie prędkościomierza a problem z nastawni

ODPOWIEDZ
qps666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 maja 2014, 22:16

[B4 1.9 1Z] Odłączenie prędkościomierza a problem z nastawni

Post autor: qps666 » 15 lip 2015, 14:37

Od jakiegoś czasu Audi szarpie przy określonym biegu, obrotach i ilości wciśniętego gazu. Na forum wyczytałem, że to może być nastawnik i żeby się przekonać czy to to, to zaleca się odłączenie kabla od impulsatora prędkościomierza przy skrzyni. Czy po tym zabiegu samochód traci jakieś właściwości, tj. więcej pali, ma mniej mocy albo grozi to uszkodzeniem motoru? Czy odłączenie nastawnika od prędkościomierza nie rozwiąże problemu szarpania na stałe i tym samym nie pozwoli na zaoszczędzenie pieniędzy na naprawie nastawnika? Jeżdżę już tak kilka dni, i nie zauważyłem szczególnych zmian w zachowaniu samochodu, przynajmniej na razie. Nie wiem jak ze spalaniem. Pozdrawiam.

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 lip 2015, 16:42

Odpięcie wtyczki od impulstarora to tylko test dla nastawnik Indukcyjnego.
Przy delikatnym szarpaniu można ją odpiać i jeśli szarpanie ustąpi to znaczy , że masz nastawnik do czyszczenia. Jazda z odpiętą wtyczką nie odbiera żadnych właściwości dla auta poza wskazaniem prędkości, oraz nie jest to lekarstwo na szarpanie, bo jak zabrudzi się mocniej to nawet jazda z odpiętą wtyczką nie pomoże.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 lip 2015, 19:55

qps666 pisze:Czy odłączenie nastawnika od prędkościomierza nie rozwiąże problemu szarpania na stałe i tym samym nie pozwoli na zaoszczędzenie pieniędzy
Po pierwsze ,to odłaczasz sygnał prędkości dla komputera ,a nie nastawnik od prędkoścomierza :roll: Bez sygnału prędkosci ,komputer trochę inaczej steruje nastawnikiem i szarpania na jakiś czas ustępują .Po drugie ,to muszę Cię zmartwić ,bo nie oszczedzisz :-/ ,a jesli już ,to nie na długo :-/ Myślisz że jak odepniesz impulsator ,to nastawnik od razu w cudowny sposób dozna samooczyszczenia :?: Niestety nie ,będzie nadal łapał coraz więcej opiłków .Odpięcie impulsatora pomaga na jakiś czas ,ale po tym czasie ,dłuższym lub krótszym ,mimo odpiętego impulsatora , bedzie coraz gorzej,z falowaniem obrotów na jałowym i problemami z odpaleniem
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 30 lip 2015, 13:40

jak dół pompy jest już zurzyty nawet 10x mozna sobie nastawnik czyścić i tak będzie szarpać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga