[1.9 MTDI] [Rozwiazany] Czy ta turbina bedzie pasowac ?
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
[1.9 MTDI] [Rozwiazany] Czy ta turbina bedzie pasowac ?
mam pytanie do Was czy ta konkretna turbina bedzie pasowac do mojej audicy mam silnik 1.9 MTDI
http://allegro.pl/turbosprezarka-turbin ... 03271.html
zamieszczam tez zdjecia mojej turbiny, chce turbine wg a nie ze zmienna geometria
to moja turbina
http://allegro.pl/turbosprezarka-turbin ... 03271.html
zamieszczam tez zdjecia mojej turbiny, chce turbine wg a nie ze zmienna geometria
to moja turbina
Ostatnio zmieniony 08 sie 2015, 11:33 przez srebrnastrzala, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem kto Ci tak "genialnie" podłaczył gruszkę od zmiennej geometri do dolotu :roll: czyli tak jak się podłacza turbiny na WG ,bez sterowania n75 ,ale pojęcia o sterowaniu turbo VNT ,to na pewno nie miał ,bo gruszka w turbo VNT jest sterowana podcisnieniem ,a nie ciśnieniem z dolotu :roll: kierownice na maxa ciągle otwarte ,turbina z tak podpiętą gruchą ,nie pompuje praktycznie wcale z dołu ....coś tam pompuje dopiero przy wyższych obrotach .Już lepiej było nie podłaczać wogóle wężyka do gruszki i zablokować gruszkę w pozycji na max wciągnietej ,czyli z zamknietymi kierownicami ...przynajmniej by w miarę z dołu coś tam pompowała...choć przy tej pompie ,żebyś nie wiem jaką turbinę założył ,to na moce powyżej 80-90 koni nie licz ,bo na samym powietrzu nie pojedziesz ,a paliwa na tej pompie ,bez gruntownego jej przerobienia ,będzie zawsze za mało 8-) Jak już chcesz coś założyć ,to t15 jak w ori ....a nie jakieś wielkie lochy z 2,5 tdi,której i tak z niedoboru paliwa ,nie masz czym rozkręcićsrebrnastrzala pisze:zamieszczam tez zdjecia mojej turbiny, chce turbine wg a nie ze zmienna geometria
to moja turbina
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
munior mam pompe 11 mm i glowiczke od 12 mm zdjecie jest stare. sterowanie tez mam juz przerobione ale turbina ma raczej zapieczone kierowniczki i pompuje max 0.1 bara haha takze chce wlozyc wlasnie zwykla a nie vnt.
mam pytanie jak to jest z audi czy turbina jest mocowana do kolektora za pomoca trzech srub "trojkat" czy na cztery sruby "romb" bo widzialem rozne wersje
czy trzeba bedzie tez zmieniac to "przejscie" z turbiny na wydech czy bedzie pasowac jak wsadze t15 lub t2 ?
mam pytanie jak to jest z audi czy turbina jest mocowana do kolektora za pomoca trzech srub "trojkat" czy na cztery sruby "romb" bo widzialem rozne wersje
czy trzeba bedzie tez zmieniac to "przejscie" z turbiny na wydech czy bedzie pasowac jak wsadze t15 lub t2 ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wydaje mi się :roll: .... Gdybyś miał zapieczone kierownice ,to by pompowała grubo powyżej 1 bara ,a nie 0,1 ... kierownice stają zwykle w pozycji max zamknietej i turbo ostro przeładowuje ...także masz coś nie halo i na pewno nie są to zapieczone kierownice ....bo nawet na otwartych na maxa ,bedzie pompowało 1 bara ,tyle że powyżej 2,5 tys obr 8-) ALe oczywiście popieram zmianę z VNT na zwykłą WG...VNT są upierdliwe i to jest fakt oczywistysrebrnastrzala pisze:munior mam pompe 11 mm i glowiczke od 12 mm zdjecie jest stare. sterowanie tez mam juz przerobione ale turbina ma raczej zapieczone kierowniczki i pompuje max 0.1 bara
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
ok dzieki chlopaki czas pozbyc sie tej VNT bede szukal t2 lub t15
mam jeszcze tylko pytanie odnosnie tych srub czy arti mowil o nich ?
zaznaczylem sruby na czerwono mam tam 3 sruby czy mozna to polaczyc normalnie p&p czy trzeba przerabiac ? chcialbym kupic turbo bez przerabiana jakiegos, nie celuje narazie w moce wieksze niz 90 100 KM
mam jeszcze tylko pytanie odnosnie tych srub czy arti mowil o nich ?
zaznaczylem sruby na czerwono mam tam 3 sruby czy mozna to polaczyc normalnie p&p czy trzeba przerabiac ? chcialbym kupic turbo bez przerabiana jakiegos, nie celuje narazie w moce wieksze niz 90 100 KM
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Kolega z forum sprzedaje
https://audi80.pl/topics34/sprzedam- ... t96333.htm
Bierz kolektor z turbo, spływem oleju i całym wydechem do katalizatora
https://audi80.pl/topics34/sprzedam- ... t96333.htm
Bierz kolektor z turbo, spływem oleju i całym wydechem do katalizatora
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
krzysiek dzieki zestaw zakupilem u kolegi w/w teraz tylko czekac na paczke od mikolaja
[ Dodano: 2015-08-08, 11:36 ]
Zamontowalem turbine t15 z audi 1Z, silnik mam afn na lince wiec tak musialo byc turbina bez zaworka mbc pompuje 0.5 bara wiec jest postep auto zyskalo duzo jedzie lepiej niz 1.9 TD a to poczatek
zamieszczam zdjecie jak to wyglada w moim aucie teraz
[ Dodano: 2015-08-08, 11:36 ]
Zamontowalem turbine t15 z audi 1Z, silnik mam afn na lince wiec tak musialo byc turbina bez zaworka mbc pompuje 0.5 bara wiec jest postep auto zyskalo duzo jedzie lepiej niz 1.9 TD a to poczatek
zamieszczam zdjecie jak to wyglada w moim aucie teraz