Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Spadek mocy po zalaczeniu turbo

ODPOWIEDZ
czokoloko1233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 09 lip 2014, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[B4 1.9 1Z] Spadek mocy po zalaczeniu turbo

Post autor: czokoloko1233 » 08 sie 2015, 00:24

Mam problem ze swoim zetorkiem.
Mam zamontowanego kompa z chipem od kostrza, i od tamtej pory mam spadki mocy pr y przyspieszaniu.
Na poczatku bylo to powyzej 3tys obrotow na 2-3sekundy i auto dalej coagnelo.
Teraz jest niezalezne od obrotow, raz lapie zamule po przekroczeniu 2tys, raz 2,5 a czasami powyzej 3, predkosc max to 140kmh i dalej nie ciagnie.

Mam na osprzecie bosch wiec diagnostyki noe mam jak zrobic bo vag nie laczy sie z kompem.

Wymienilem zawor N75, posprawdzalem przewody do niego i nic to nie dalo.

Na 1 i 2 coagnie ladnie a na 3,4,5 lapie mula (nie jest powiedziane przy jakich obrotoch bo to loteria)

Powoli juz trace sily zeby to ogarniac bo nie mam pomyslow a nie chce ladowac kasy na slepo

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 08 sie 2015, 11:24

Boscha też połączysz z Vagiem, start baud nastaw na 240 (zresztą opis znajdziesz na forum). Na początek odepnij wężyk od gruszki i się przejedź.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 sie 2015, 11:25

Słaby masz sprzet chyba , że nie możesz połączyć się vagiem, skoro N75 zmieniane było , to przyjrzałbym sie teraz naciągowi klapki upuszczającej spaliny czyli WG
Przewody sterowania N75 prawidłowo podłączone i sprawdzone czy są całe :?:
Przewód z IC do mapsensora też mozna sprawdzić.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 07 wrz 2015, 12:04

Witam, wtrące się w ten temat :) W moim zetorku po odpieciu wężyka z gruszki po przejechaniu się nie zauważyłem żadnych spadków mocy, i nie wywaliło mi notlaufa do 150 ładnie ciągnął. Z dołu trochę słabo idzie do 2 tyś obrotów, mam turbo t2, od czego zacząć sprawdzanie?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 wrz 2015, 16:21

W moim zetorku po odpieciu wężyka z gruszki po przejechaniu się nie zauważyłem żadnych spadków mocy, i nie wywaliło mi notlaufa do 150 ładnie ciągnął. Z dołu trochę słabo idzie do 2 tyś obrotów, mam turbo t2, od czego zacząć sprawdzanie?
Od zmierzenia ciśnienia doładowania w dolocie .A "odcinkę " złapie dopiero ,kiedy zbyt wysokie ciśnienie ,utrzymuje się ok. 6sek.Zdrowa turbina ,po odłaczeniu wężyka z gruszki,powinna bez problemu naładować 1,5 bara i po ok.5-6 sek.jazdy z takim ciśnieniem ,ECU powinno zrobić "odcinkę ''...jak tyle nie ładuje ,to nie jest zdrowa ;-) ,albo dolot nie jest szczelny 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl