Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] NOWY zawór biegu jałowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Sapela
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 12 mar 2013, 13:08
Lokalizacja: łódzkie

[B4 2.0 ABK] NOWY zawór biegu jałowego

Post autor: Sapela » 08 sie 2015, 19:14

Witam Panowie :)

Mam takie pytanie odnośnie kupna "krokowca", tych nowych zamienników z allegro do mojej Audi 80 b4 ABK (2.0 E 115KM). Numer oryg. krokowego to: 037906457 D.

Kupował ktoś już te 'krokowce' SKV i innych firm? Cena zachęcająca tym bardziej że to nowy towar a nie używka 20-paro letnia.

Oto przykładowe z listy allegro:
1) http://allegro.pl/silnik-krokowy-028014 ... 87275.html
2) http://allegro.pl/silnik-krokowy-audi-1 ... 50097.html
3) http://allegro.pl/nowy-silnik-krokowy-a ... 36068.html

Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź/i :))

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-08-08, 21:27 ]
Pozwoliłem sobie zmienić temat, bo tak to się fachowo nazywa
Ostatnio zmieniony 08 sie 2015, 21:26 przez Sapela, łącznie zmieniany 1 raz.

la222
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 24 cze 2011, 09:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: la222 » 08 sie 2015, 22:51

gowno chinskie testowalem sam to.dodatkowo wtyczka ma wazkie piny i trzeba przerabiac.u mnie odrazu po zalozeniu podwyzszal obroty.zaozylem uzywke ori i dziala ok.

Sapela
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 12 mar 2013, 13:08
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Sapela » 09 sie 2015, 15:49

Dlatego też wolałem zapytać tu. U mnie oryginalny VDO zawyża obroty na rozgrzanym a na zimnym jeszcze kuleją do tego bardzo tzn. za nisko schodzą... W miarę rozgrzewania jest ok a potem trzyma na 1000/1100 rpm. Wkurza to nietrzymanie na nie rozgrzanym masakra... ;/
Razem z jednym gazownikiem regulowaliśmy go za pomocą śrubki i jest tak na "oko"...

Jak zobaczyłem SKF Germany to pomyślałem, że warto...

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 sie 2015, 15:57

Sapela pisze:Razem z jednym gazownikiem regulowaliśmy go za pomocą śrubki i jest tak na "oko"...
jakiej śrubki ?

Podmienialeś od kogoś na by sprawdzić czy to aby na pewno jego wina ?

Sapela
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 12 mar 2013, 13:08
Lokalizacja: łódzkie

regulacja krokowca

Post autor: Sapela » 09 sie 2015, 16:25

W "krokowcu" masz miejsce na klucz imbusowy 2.5. Zrobiłem zdjęcie byś lepiej to widział. Właśnie tam regulowaliśmy regulator biegu jałowego..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a2 ... 01f8a.html
Obrazek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d7 ... 1bc22.html
Obrazek

[ Dodano: 2015-08-09, 16:25 ]
I nie mam od kogo w swojej okolicy podmienić i zobaczyć jak zachowuje się na zimnym i na ciepłym audiczka... smuteczek :(( buu

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 sie 2015, 18:51

Sapela, a no widzę widocznie w metalowym coś tam jest ja mam plastikowy a tam nic takiego nie ma.
Tylko ie wiem co tym można wyregulować.

Sapela
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 12 mar 2013, 13:08
Lokalizacja: łódzkie

krokowy

Post autor: Sapela » 09 sie 2015, 20:43

Do 93 r wychodziły właśnie takie "krokowce" a po wychodziły takie czarne i szersze. Jakbym miał podmienić i zobaczyć to bym wiedział na 100 % czy to jego wina czy szukać gdzieś indziej. Bo nie chce kupować używki za 100 zł i okażę się że jest tak samo albo i gorzej :P mam już taki tylko z literką 'C' na końcu to auto po odpaleniu o ile odpalę od razu gaśnie więc lipa straszna..

Jakby ktoś był miły i użyczył swojego na sprawdzenie, to z miłą chęcią podjadę czy jakoś się spotkamy. Dla mnie to ważne (woj. łódzkie - Bełchatów) ABK z takim 'krokowcem' PRIV !

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 09 sie 2015, 21:28

Tylko ie wiem co tym można wyregulować.
Tam się reguluje luz wzdłużny ośki.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 sie 2015, 21:31

Sapela pisze:Do 93 r wychodziły właśnie takie "krokowce" a po wychodziły takie czarne i szersze.
wiem ;-)
Sapela pisze:Jakby ktoś był miły i użyczył swojego na sprawdzenie, to z miłą chęcią podjadę czy jakoś się spotkamy. Dla mnie to ważne (woj. łódzkie - Bełchatów) ABK z takim 'krokowcem' PRIV !
najlepiej na jakiegoś spota podjechać bo nie wieże w to że nikt z łódzkiego nie ma abk z przed 93 i nie użyczy Ci na chwilkę by sprawdzić
Jarewa pisze:Cytat:
Tylko ie wiem co tym można wyregulować.


Tam się reguluje luz wzdłużny ośki.
a widzisz czyli już wiem :-P

Sapela
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 12 mar 2013, 13:08
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Sapela » 09 sie 2015, 21:44

Jarewa pisze:
Tylko ie wiem co tym można wyregulować.
Tam się reguluje luz wzdłużny ośki.

Co to znaczy, bo nie bardzo rozumiem o czym napisałeś? Możesz bardziej rozjaśnić ;>

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 11 sie 2015, 21:58

Przed wydaniem kasy przeprowadź poprawną diagnozę. Najczęściej winą niestabilnych wolnych obrotów jest nieszczelność w dolocie lub uszkodzony zawór odpowietrzający skrzyni korbowej. Zawór regulacyjny uszkadza się sporadycznie. Już bardziej prawdopodobne jest że się zabrudzi niż uszkodzi mechanicznie. Jaki prąd płynie przez cewkę zaworu? Czy kolega to mierzył? Na ile % jest uchylony zawór przy przepływie prądu znamionowego 0,5 A? Czy zmieniając wartość prądu od 0A do 1A uzyskuje się całkowitą regulację przepływu? Jeżeli tak to przyczyna leży po stronie innego elementu.
czasami przepływomierz przyciera się przy mniejszych otwarciach i to tez wpływa na wolne obroty.
czy zawór dostaje stabilne napięcie +12V? W jakim stanie jest przekaźnik nr 30?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl