[B4 2.0 ABK] NOWY zawór biegu jałowego
[B4 2.0 ABK] NOWY zawór biegu jałowego
Witam Panowie
Mam takie pytanie odnośnie kupna "krokowca", tych nowych zamienników z allegro do mojej Audi 80 b4 ABK (2.0 E 115KM). Numer oryg. krokowego to: 037906457 D.
Kupował ktoś już te 'krokowce' SKV i innych firm? Cena zachęcająca tym bardziej że to nowy towar a nie używka 20-paro letnia.
Oto przykładowe z listy allegro:
1) http://allegro.pl/silnik-krokowy-028014 ... 87275.html
2) http://allegro.pl/silnik-krokowy-audi-1 ... 50097.html
3) http://allegro.pl/nowy-silnik-krokowy-a ... 36068.html
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź/i )
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-08-08, 21:27 ]
Pozwoliłem sobie zmienić temat, bo tak to się fachowo nazywa
Mam takie pytanie odnośnie kupna "krokowca", tych nowych zamienników z allegro do mojej Audi 80 b4 ABK (2.0 E 115KM). Numer oryg. krokowego to: 037906457 D.
Kupował ktoś już te 'krokowce' SKV i innych firm? Cena zachęcająca tym bardziej że to nowy towar a nie używka 20-paro letnia.
Oto przykładowe z listy allegro:
1) http://allegro.pl/silnik-krokowy-028014 ... 87275.html
2) http://allegro.pl/silnik-krokowy-audi-1 ... 50097.html
3) http://allegro.pl/nowy-silnik-krokowy-a ... 36068.html
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź/i )
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-08-08, 21:27 ]
Pozwoliłem sobie zmienić temat, bo tak to się fachowo nazywa
Ostatnio zmieniony 08 sie 2015, 21:26 przez Sapela, łącznie zmieniany 1 raz.
Dlatego też wolałem zapytać tu. U mnie oryginalny VDO zawyża obroty na rozgrzanym a na zimnym jeszcze kuleją do tego bardzo tzn. za nisko schodzą... W miarę rozgrzewania jest ok a potem trzyma na 1000/1100 rpm. Wkurza to nietrzymanie na nie rozgrzanym masakra... ;/
Razem z jednym gazownikiem regulowaliśmy go za pomocą śrubki i jest tak na "oko"...
Jak zobaczyłem SKF Germany to pomyślałem, że warto...
Razem z jednym gazownikiem regulowaliśmy go za pomocą śrubki i jest tak na "oko"...
Jak zobaczyłem SKF Germany to pomyślałem, że warto...
regulacja krokowca
W "krokowcu" masz miejsce na klucz imbusowy 2.5. Zrobiłem zdjęcie byś lepiej to widział. Właśnie tam regulowaliśmy regulator biegu jałowego..
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a2 ... 01f8a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d7 ... 1bc22.html
[ Dodano: 2015-08-09, 16:25 ]
I nie mam od kogo w swojej okolicy podmienić i zobaczyć jak zachowuje się na zimnym i na ciepłym audiczka... smuteczek ( buu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a2 ... 01f8a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d7 ... 1bc22.html
[ Dodano: 2015-08-09, 16:25 ]
I nie mam od kogo w swojej okolicy podmienić i zobaczyć jak zachowuje się na zimnym i na ciepłym audiczka... smuteczek ( buu
krokowy
Do 93 r wychodziły właśnie takie "krokowce" a po wychodziły takie czarne i szersze. Jakbym miał podmienić i zobaczyć to bym wiedział na 100 % czy to jego wina czy szukać gdzieś indziej. Bo nie chce kupować używki za 100 zł i okażę się że jest tak samo albo i gorzej mam już taki tylko z literką 'C' na końcu to auto po odpaleniu o ile odpalę od razu gaśnie więc lipa straszna..
Jakby ktoś był miły i użyczył swojego na sprawdzenie, to z miłą chęcią podjadę czy jakoś się spotkamy. Dla mnie to ważne (woj. łódzkie - Bełchatów) ABK z takim 'krokowcem' PRIV !
Jakby ktoś był miły i użyczył swojego na sprawdzenie, to z miłą chęcią podjadę czy jakoś się spotkamy. Dla mnie to ważne (woj. łódzkie - Bełchatów) ABK z takim 'krokowcem' PRIV !
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
wiemSapela pisze:Do 93 r wychodziły właśnie takie "krokowce" a po wychodziły takie czarne i szersze.
najlepiej na jakiegoś spota podjechać bo nie wieże w to że nikt z łódzkiego nie ma abk z przed 93 i nie użyczy Ci na chwilkę by sprawdzićSapela pisze:Jakby ktoś był miły i użyczył swojego na sprawdzenie, to z miłą chęcią podjadę czy jakoś się spotkamy. Dla mnie to ważne (woj. łódzkie - Bełchatów) ABK z takim 'krokowcem' PRIV !
a widzisz czyli już wiemJarewa pisze:Cytat:
Tylko ie wiem co tym można wyregulować.
Tam się reguluje luz wzdłużny ośki.
Przed wydaniem kasy przeprowadź poprawną diagnozę. Najczęściej winą niestabilnych wolnych obrotów jest nieszczelność w dolocie lub uszkodzony zawór odpowietrzający skrzyni korbowej. Zawór regulacyjny uszkadza się sporadycznie. Już bardziej prawdopodobne jest że się zabrudzi niż uszkodzi mechanicznie. Jaki prąd płynie przez cewkę zaworu? Czy kolega to mierzył? Na ile % jest uchylony zawór przy przepływie prądu znamionowego 0,5 A? Czy zmieniając wartość prądu od 0A do 1A uzyskuje się całkowitą regulację przepływu? Jeżeli tak to przyczyna leży po stronie innego elementu.
czasami przepływomierz przyciera się przy mniejszych otwarciach i to tez wpływa na wolne obroty.
czy zawór dostaje stabilne napięcie +12V? W jakim stanie jest przekaźnik nr 30?
czasami przepływomierz przyciera się przy mniejszych otwarciach i to tez wpływa na wolne obroty.
czy zawór dostaje stabilne napięcie +12V? W jakim stanie jest przekaźnik nr 30?