Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Bierze olej / kopci przy odpaleniu / pluje wodą

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mario398
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 mar 2015, 11:36

[B4 2.0 ABT] Bierze olej / kopci przy odpaleniu / pluje wodą

Post autor: mario398 » 24 sie 2015, 14:44

Witam. Mam problem z autkiem. Po pierwsze ciągnie mi olej i to sporo. ślady zauważyłem na skrzyni biegów jak wjechałem na kanał. Gdy odpalam na pb i go przegazuje aby przeskoczył na gaz to zakopci. No i pluje wodą z tłumika. Pomóżcie !!!!

Awatar użytkownika
comd89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 02 wrz 2010, 08:30
Lokalizacja: TOS

Post autor: comd89 » 24 sie 2015, 14:52

Olej na skrzyni możesz mieć z pod uszczelki pod klawiatura albo z odmy bo idzie nad skrzynią z tyłu silnika, dużo tej wody? czy ubywa ci płynu chłodzącego ? Jaką masz temperature silnika?

mario398
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 mar 2015, 11:36

Post autor: mario398 » 24 sie 2015, 16:49

Jak stanę przy tłumiku to co chwila chlapie po kilka kropli. Płynu ubywa ale nie zwróciłem uwagi ile. Temperatura waha sie w okolicach 70, a w korkach przekracza 90 i włącza się wiatrak.
A ta odma to od czego jest ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 sie 2015, 16:57

ak stanę przy tłumiku to co chwila chlapie po kilka kropli
Normalne poczytaj sobie o związkach chemicznych podczas spalania PB czy LPG. I co daje katalizator dlatego woda w wydechu to normalna rzecz.

mario398
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 mar 2015, 11:36

Post autor: mario398 » 25 sie 2015, 18:04

Uszczelniane mialem silikonem klawiature.

majkel1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 216
Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19

Post autor: majkel1987 » 25 sie 2015, 21:53

Jeśli kopci bezpośrednio po odpaleniu to może się trochę zbierać wody w komorze. Jeśli po jakimś krótkim czasie to może być wilgoć w rurze, rozgrzewa się i paruje. Krople tak jak kolega Jarewa pisze to normalne, jeśli tak by płynem pluł to pewnie szybko by uciekał ze zbiornika. Odpal na zimnym i sprawdź czy bąbelki lecą. Możesz sprawdzić kompresję, jeśli w dwóch sąsiednich cylindrach będzie niższe ciśnienie niż na pozostałych dwóch to może tam być szparka. Albo na jednym mniejsze ciśnienie. zobacz czy nie masz oleju w zbiorniku wyrównawczym. Co do oleju to posprawdzaj wszystkie gumowe złączki. Ja miałem dziurę w rurce od przelewowego i chlapało wszędzie.

[ Dodano: 2015-08-25, 21:53 ]
Sprawdź czy nie zbiera się masło na korku od oleju, na bagnecie i zobacz czy olej nie ma maślanego koloru.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl