[B3 NG] Przestał chodzić na benzynie
[B3 NG] Przestał chodzić na benzynie
Gdy kupowałem audi chodził na benzynie i na gazie , gdy jedna zacząłem wracać im już do domu to przy maksymalnym wciśnięciu gazu gasł (na benzynie) , więc jechałem tak na 1/4 wciśniętym pedale .Po paru kilometrach już wgl nie chciał jechać na benynie ,nie trzymał obrotów .Na gazie wszystko ładnie chodzi .
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zobacz czy z regulatora ciśnienia wylatuje paliwo, odkręć przewód z miejsca zaznaczonego na czerwono: https://audi80.pl/download.htm?id=13793
I sprawdź czy nie było wystrzału, nawet po wyprostowaniu "talerza" często potrzebna jest regulacja aby samochód chciał jechać.
Jeszcze możesz zdjąć wtyczkę 2 pinową z regulatora wtrysku na rozdzielaczu i zobaczyć jak będzie silnik chodził.
I sprawdź czy nie było wystrzału, nawet po wyprostowaniu "talerza" często potrzebna jest regulacja aby samochód chciał jechać.
Jeszcze możesz zdjąć wtyczkę 2 pinową z regulatora wtrysku na rozdzielaczu i zobaczyć jak będzie silnik chodził.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Masz racje. Przy montażu gazu wypina się zawór stabilizacji obrotów biegu jałowego ("krokowiec") z gumy i podłącza do miksera LPG aby zaciągał i podawał mieszankę gazową a nie czyste powietrze. A w monowtrysku odłącza się sterowanie klapką ciepłe-zimne powietrze.aluminium pisze:A moze pod ten otwor bylo cos od benzyny podpiete a gazownik to odloczyl i wcisnol tam zaslepke (tak jak sie robi z jednym przewodem od podcisnienia przy jednopunkcie a potem go sie zaslepia)