[B3 1.8 JN] Klimatronik z b4 do b3 czy podejdzie?
[B3 1.8 JN] Klimatronik z b4 do b3 czy podejdzie?
Witam zakupiłem kompletny klimatronik z b4 abk. Czy on mi podejdze do b3 jn z 90r. Wiem że chłodnica jest troszkę szersza i trzeba kupić ją z b3 lub lampy z b4 czy coś jeszcze należy zmienić aby pasowała do b3 czy reszta jest p&p.
Z góry dzięki za pomoc.
Z góry dzięki za pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
No najlepiej by było wiązke wentylatorów i wiązkę idącą nad kolumną kierownicy wsadzić z dawcy bo inaczej jest masa przewodów do podciągnięcia i kilka wiązek do dorobienia. Tylko czy wiązka z B4 zagra z resztą elektryki B3? Pewnie bez drobnych poprawek się nie obędzie bo w B4 awaryjne są inaczej włączane.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Oczywiście.aluminium pisze:Robil ktos cos takego w b3?
Ja robiłem to tak by podłączenie wiązki pod deską wyglądało jak najbardziej profi czyli jak w B3. Sygnały puściłem z wtyczek ori wiązki spod deski z B3. Pod maską dałem wiązkę wentylatorów i świateł z B4.
Z mechaniki to aby sama sprężarka zapinała to potrzebujesz wszystkie koła pasowe z wału i osprzętu. B4 ma zupełnie innaczej podzielone bieżnie pasków na kole pasowym wału. No i trzeba zaspawać zawór nabijania na chłodnicy i przenieść na rurkę od osuszacza
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To nie takie proste jak ci się wydaje, podpinasz pod maszynę i sruuu.Nowe pytanie brzmi ile trzeba zapłacić za nabicie takiego klimatronika i czy należy wymieniać osuszacz?
W klimie musi wszystko mieć swoje pojemności, olej wymienisz tylko fizycznie, Praktycznie przekładka klimy to ogromne koszta też i z płynami bo prawidłowo powinno to odbywać się w kolejności płukanie układu - 500zł (tylko maszyny płuczące) wylanie oleju ze sprężarki i nalanie nowego 150zł oczywiście osuszacz nowy-100 dysza nowa 20.
Po takich zabiegach masz 100% pewność że płyny w układzie są prawidłowe. Każde skróty wcześniej czy później wyjdą bokiem a w najgorszym przypadku i poważniejszymi kosztami.
Może i jest mocniejsza ale to było w przypadku r12 dobre w przypadku r123a skraplacz szeregowy odpada bo jest bardzo mało wydajny za mała pojemność, przy gazie r123a stosuje się tylko równolegle.Audi Sport pisze: Ta z B3 jest dożo lepsza. Jest mocniejsza, grubsza, wykonana z lepszego stopu aluminium, ale gwinty nie pasują do węży z B4. W B3 są calowe, a w B4 metryczne.