[B3 2.3 20V 7A] przeplywomierz
[B3 2.3 20V 7A] przeplywomierz
Witam na przepływomierzu wywala cały czas błąd. Ma ktoś może schemat oraz wartości odniesienia jakie powinny byc na poszczególnych pinach? Bym był wdzięczny za pomoc:)
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tu na 60 stronie masz schemat: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_121.PDF tylko to chyba do starszego 7A z resistor packami. I na stronie 30 masz coś o przepływomierzu.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie wiem czy w 90 roku nie było już tego nowszego 7A, gdzieś kolega Leo na forum wypisywał jak rozpoznać poszczególne wersje. Chyba to nowsze nie miało 4 kostek ECU tylko jedną.
Nie mogę znaleźć dokładnie co jest na poszczególnych pinach ale patrząc na schemat mogę powiedzieć że prawdopodobnie
Na pinie 1 jest sygnał przepływmierza
2 masa
3 +12V gdy pracuje pompa paliwa (silnik odpalony)
4 sygnał z potencjometru CO2 do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach
Co do wolnego kabla to zrób pożytek ze schematu i przedzwoń kable do ECU bo na schemacie widać że pinu 2 idą dwa kable, więc sprawdź czy któryś z kabli idzie na pin A3 albo A5.
[ Dodano: 2015-08-30, 16:03 ]
Tutaj Leo opisał różnice: https://audi80.pl/23-20v-7aroznice-w ... t75782.htm
Ten shcemat powyższy jest od tej starszej wersji.
Nie mogę znaleźć dokładnie co jest na poszczególnych pinach ale patrząc na schemat mogę powiedzieć że prawdopodobnie
Na pinie 1 jest sygnał przepływmierza
2 masa
3 +12V gdy pracuje pompa paliwa (silnik odpalony)
4 sygnał z potencjometru CO2 do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach
Co do wolnego kabla to zrób pożytek ze schematu i przedzwoń kable do ECU bo na schemacie widać że pinu 2 idą dwa kable, więc sprawdź czy któryś z kabli idzie na pin A3 albo A5.
[ Dodano: 2015-08-30, 16:03 ]
Tutaj Leo opisał różnice: https://audi80.pl/23-20v-7aroznice-w ... t75782.htm
Ten shcemat powyższy jest od tej starszej wersji.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
A dokładnie?? , z tego co się orientuję to w AAH też były hitachi, to wiem ze strony http://www.20v-sauger-tuning.de/ ale nic po za tym , jak byś mógł Leo podpowiedzieć coś więcej byłbym wdzięczny
wersje mam na 100% starsza. dal by ktos rade wstawic zdjecie wtyczki jaki kolor przewodu idzie na ktory pin lub opisac. schematu nigdzie nie moge znalesc.bylbym bardzo wdzieczny:)
Przeplywka byla podmieniana i dalej to samo czyli wina przewodow . musze wtylko wiedziec gdzie ktory idzie bo moze wczesniejszy wlasciciel cos ulepil
[ Dodano: 2015-09-05, 13:21 ]
dodam jeszcze ze wywalilem te wszystkie smieci od zbiorniczka wegla to chyba nie ma negatywnego wplywu na prace silnika?
Przeplywka byla podmieniana i dalej to samo czyli wina przewodow . musze wtylko wiedziec gdzie ktory idzie bo moze wczesniejszy wlasciciel cos ulepil
[ Dodano: 2015-09-05, 13:21 ]
dodam jeszcze ze wywalilem te wszystkie smieci od zbiorniczka wegla to chyba nie ma negatywnego wplywu na prace silnika?
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
PRZECIEŻ WCZEŚNIEJ DAŁEM LINK DO SCHEMATU :!: :!: :!: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_121.PDF strona 60.Black86 pisze: schematu nigdzie nie moge znalesc.bylbym bardzo wdzieczny:)
Przepływomierz to G70
Tylko kolorów kabli nie masz więc będziesz musiał przedzwonić kable do wtyczki sterownika (sprawdzić połączenia miernikiem na odłączonych wtyczkach ECU i przepływomierza).
[ Dodano: 2015-09-05, 18:19 ]
Jak zaślepisz wejście do dolotu aby nie ssało lewego powietrza to nie powinno mieć wpływu.Black86 pisze: dodam jeszcze ze wywalilem te wszystkie smieci od zbiorniczka wegla to chyba nie ma negatywnego wplywu na prace silnika?
przedzwonielm przewody od kompa do przeplywki. Komp. jest na 2 wtyczki
masa jest na kilku pinach na duzej wtyczce od kompa
A1 A2 A3 jest na zoltej wtyczce tylko nigdzie nie ma przejscia z a3 do a5 do jak dobrze rozumuje przejscie powinno byc na 2 pinach we wtyczce na tym jednym przewodzie . pozostaje kwestia luznego szarego przedwodu ktory jest na zoltej wtyczce od kompa a nie jest podpiety pod przeplywonierz. Ma ktos pin out zoltej wtyczki od kompa?
masa jest na kilku pinach na duzej wtyczce od kompa
A1 A2 A3 jest na zoltej wtyczce tylko nigdzie nie ma przejscia z a3 do a5 do jak dobrze rozumuje przejscie powinno byc na 2 pinach we wtyczce na tym jednym przewodzie . pozostaje kwestia luznego szarego przedwodu ktory jest na zoltej wtyczce od kompa a nie jest podpiety pod przeplywonierz. Ma ktos pin out zoltej wtyczki od kompa?