Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 20V 7A] przeplywomierz

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

[B3 2.3 20V 7A] przeplywomierz

Post autor: Black86 » 30 sie 2015, 09:54

Witam na przepływomierzu wywala cały czas błąd. Ma ktoś może schemat oraz wartości odniesienia jakie powinny byc na poszczególnych pinach? Bym był wdzięczny za pomoc:)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 sie 2015, 11:50

Tu na 60 stronie masz schemat: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_121.PDF tylko to chyba do starszego 7A z resistor packami. I na stronie 30 masz coś o przepływomierzu.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 30 sie 2015, 12:22

to widzialem. i mnie jest cos takiego ze na wtyczce jest 4 piny a przewodow jest 5 jeden sobie wisi luzno i nie wiem gdzie ma byc podpiety i jaie powinno byc napiecie na poszczegolnych pinach

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 sie 2015, 12:28

Z którego roku masz swoje 7A? To jest o resistor packami dla wtryskiwaczy?

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 30 sie 2015, 12:33

tak. 90 rok starsza wersja 7a

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 sie 2015, 16:03

Nie wiem czy w 90 roku nie było już tego nowszego 7A, gdzieś kolega Leo na forum wypisywał jak rozpoznać poszczególne wersje. Chyba to nowsze nie miało 4 kostek ECU tylko jedną.

Nie mogę znaleźć dokładnie co jest na poszczególnych pinach ale patrząc na schemat mogę powiedzieć że prawdopodobnie
Na pinie 1 jest sygnał przepływmierza
2 masa
3 +12V gdy pracuje pompa paliwa (silnik odpalony)
4 sygnał z potencjometru CO2 do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach

Co do wolnego kabla to zrób pożytek ze schematu i przedzwoń kable do ECU bo na schemacie widać że pinu 2 idą dwa kable, więc sprawdź czy któryś z kabli idzie na pin A3 albo A5.

[ Dodano: 2015-08-30, 16:03 ]
Tutaj Leo opisał różnice: https://audi80.pl/23-20v-7aroznice-w ... t75782.htm
Ten shcemat powyższy jest od tej starszej wersji.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 31 sie 2015, 07:35

Kupić inną przepływkę, nie ma co starej reanimować. Albo zrobić upgrade na AAH

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 31 sie 2015, 16:07

Dużo jest roboty na AAH ??

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 wrz 2015, 07:25

nie, prawie wcale. Trzeba tylko odpowiednią kupić przepływkę z AAH.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 01 wrz 2015, 22:29

A dokładnie?? , z tego co się orientuję to w AAH też były hitachi, to wiem ze strony http://www.20v-sauger-tuning.de/ ale nic po za tym , jak byś mógł Leo podpowiedzieć coś więcej byłbym wdzięczny :-)

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 05 wrz 2015, 13:21

wersje mam na 100% starsza. dal by ktos rade wstawic zdjecie wtyczki jaki kolor przewodu idzie na ktory pin lub opisac. schematu nigdzie nie moge znalesc.bylbym bardzo wdzieczny:)
Przeplywka byla podmieniana i dalej to samo czyli wina przewodow . musze wtylko wiedziec gdzie ktory idzie bo moze wczesniejszy wlasciciel cos ulepil

[ Dodano: 2015-09-05, 13:21 ]
dodam jeszcze ze wywalilem te wszystkie smieci od zbiorniczka wegla to chyba nie ma negatywnego wplywu na prace silnika?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 wrz 2015, 18:19

Black86 pisze: schematu nigdzie nie moge znalesc.bylbym bardzo wdzieczny:)
PRZECIEŻ WCZEŚNIEJ DAŁEM LINK DO SCHEMATU :!: :!: :!: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_121.PDF strona 60.
Przepływomierz to G70
Tylko kolorów kabli nie masz więc będziesz musiał przedzwonić kable do wtyczki sterownika (sprawdzić połączenia miernikiem na odłączonych wtyczkach ECU i przepływomierza).

[ Dodano: 2015-09-05, 18:19 ]
Black86 pisze: dodam jeszcze ze wywalilem te wszystkie smieci od zbiorniczka wegla to chyba nie ma negatywnego wplywu na prace silnika?
Jak zaślepisz wejście do dolotu aby nie ssało lewego powietrza to nie powinno mieć wpływu.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 06 wrz 2015, 15:53

przedzwonielm przewody od kompa do przeplywki. Komp. jest na 2 wtyczki

masa jest na kilku pinach na duzej wtyczce od kompa

A1 A2 A3 jest na zoltej wtyczce tylko nigdzie nie ma przejscia z a3 do a5 do jak dobrze rozumuje przejscie powinno byc na 2 pinach we wtyczce na tym jednym przewodzie . pozostaje kwestia luznego szarego przedwodu ktory jest na zoltej wtyczce od kompa a nie jest podpiety pod przeplywonierz. Ma ktos pin out zoltej wtyczki od kompa?

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 06 wrz 2015, 19:19

Szary jest razem z brązowym we wtyczce do przepływki

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 06 wrz 2015, 21:51

dzieki wielkie :) dalo by rade zebys wstawil foto wtyczki jaki kabel w ktory pin idzie zebym porownal rzezbe u siebie czy wszystko jest na swoim miejscu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl