Audi 80 Avant 2.2T mtm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 18 mar 2013, 14:51
- Lokalizacja: Niepołomice/Kraków
Siemanko!
Swap ukończony! Auto śmiga o własnych siłach, więc czas podzielić się z Wami tym, co wspólnie z chłopakami z quattro garage stworzyliśmy
Zadaniem Pawła i Kamila było:
- demontaż starego silnika, przygotowanie komory do lakierowania, usunięcie wszystkich zbędnych elementów
- mycie, czyszczenie, rozbiórka i ponowne złożenie silnika na nowych częściach, ( rozrząd, uszczelki, sprzęgło, kompleksowa regeneracja głowicy, świece, szpilki głowicy, panewki, itd.)
- budowa od podstaw nowych łap silnika z zachowaniem oryginalnych mocowań ( w silniku jak i w karoserii )
- nowy układ dolotowy z Kwasówki 2.5cala, złączki elastyczne, obejmy t-clamp, front intercooler, customowa belka, mocowania IC oraz przedniego odboju silnika
- układ wydechowy z Kwasówki 3” DP schodzące w 2.7” na dwóch tłumikach przelotowych, złącza V-band, DP owinięte bandażem termoizolacyjnym
- układ wodny, nowa chłodnica i komplet połączeń, układ wspomagania z jedno sekcyjną pompą, dodatkowa customowa chłodnica oleju z wężami w stalowym oplocie
- przeniesienie akumulatora do bagażnika w schowek, bez jakiejkolwiek ingerencji w plastiki w bagażniku, wszystko zostało w oryginale a akumulatora nie widać.
- nowe przewody zasilające rozrusznik, alternator, złącze „PLUSOWE” w komorze silnika, nowe zasilanie skrzynki bezpieczników, wszystko na przewodach 35mm2, zakute na oczkach miedzianych.
- podłączenie silnika elektrycznie, wszystko zrobione na kostkach, w każdej chwili można całą nową instalację „wypiąć” z auta, dodatkowo w pakiecie startowym na „dotarcie” wpadł wszystkim znany program MTM303.
- przespawanie kolektora ssącego tak aby pasowała odpowiednia pompa wspomagania, przerobienie mocowań listwy wtryskowej, przerobiona linka gazu
- nowy układ paliwowy od baku aż po sam silnik, pompa paliwa z S4 z koszem, nowe przewody miedziane FI 8 od baku do silnika, zakute.
- nowy układ hamulcowy, położone nowe przewody miedziane do pompy abs i hamulcowej, nowe przewody elastyczne, przednie oryginalne zaciski dwu-tłoczkowe zastąpione 4-ro tłoczkowymi zaciskami BREMBO po kompleksowej regeneracji, zamocowane na adapterach
- montaż wskaźnika doładowania, podłączenie zegarów dodatkowych, komputera pokładowego
Musze przyznać, że jestem pod wrażeniem pracy, jaką chłopaki włożyli w moje auto.
Wszystko zrobione, z głowa, przemyślane i poukładane.
Auto stało kilka miesiecy, a mimo to w dniu odbioru wysprzatane, czyste i wypachnione
Jakby ktoś sie zastanawiał czy oddac auto do quattro garage, to polecam z czystym sumieniem <ok>
Auto wkońcu odżyło, jedzie i przyśpiesza jak powinno
A tak sie Audi prezentuje w setupie zimowym:
Aktualnie czeka na cieplejsze dni
Teraz zostało sie cieszyc z jazdy i zbierać nowe zaqbawki na podniesienie mocy
Aktualizacja wkrótce...
Pozdrawiam <ok>
Swap ukończony! Auto śmiga o własnych siłach, więc czas podzielić się z Wami tym, co wspólnie z chłopakami z quattro garage stworzyliśmy
Zadaniem Pawła i Kamila było:
- demontaż starego silnika, przygotowanie komory do lakierowania, usunięcie wszystkich zbędnych elementów
- mycie, czyszczenie, rozbiórka i ponowne złożenie silnika na nowych częściach, ( rozrząd, uszczelki, sprzęgło, kompleksowa regeneracja głowicy, świece, szpilki głowicy, panewki, itd.)
- budowa od podstaw nowych łap silnika z zachowaniem oryginalnych mocowań ( w silniku jak i w karoserii )
- nowy układ dolotowy z Kwasówki 2.5cala, złączki elastyczne, obejmy t-clamp, front intercooler, customowa belka, mocowania IC oraz przedniego odboju silnika
- układ wydechowy z Kwasówki 3” DP schodzące w 2.7” na dwóch tłumikach przelotowych, złącza V-band, DP owinięte bandażem termoizolacyjnym
- układ wodny, nowa chłodnica i komplet połączeń, układ wspomagania z jedno sekcyjną pompą, dodatkowa customowa chłodnica oleju z wężami w stalowym oplocie
- przeniesienie akumulatora do bagażnika w schowek, bez jakiejkolwiek ingerencji w plastiki w bagażniku, wszystko zostało w oryginale a akumulatora nie widać.
- nowe przewody zasilające rozrusznik, alternator, złącze „PLUSOWE” w komorze silnika, nowe zasilanie skrzynki bezpieczników, wszystko na przewodach 35mm2, zakute na oczkach miedzianych.
- podłączenie silnika elektrycznie, wszystko zrobione na kostkach, w każdej chwili można całą nową instalację „wypiąć” z auta, dodatkowo w pakiecie startowym na „dotarcie” wpadł wszystkim znany program MTM303.
- przespawanie kolektora ssącego tak aby pasowała odpowiednia pompa wspomagania, przerobienie mocowań listwy wtryskowej, przerobiona linka gazu
- nowy układ paliwowy od baku aż po sam silnik, pompa paliwa z S4 z koszem, nowe przewody miedziane FI 8 od baku do silnika, zakute.
- nowy układ hamulcowy, położone nowe przewody miedziane do pompy abs i hamulcowej, nowe przewody elastyczne, przednie oryginalne zaciski dwu-tłoczkowe zastąpione 4-ro tłoczkowymi zaciskami BREMBO po kompleksowej regeneracji, zamocowane na adapterach
- montaż wskaźnika doładowania, podłączenie zegarów dodatkowych, komputera pokładowego
Musze przyznać, że jestem pod wrażeniem pracy, jaką chłopaki włożyli w moje auto.
Wszystko zrobione, z głowa, przemyślane i poukładane.
Auto stało kilka miesiecy, a mimo to w dniu odbioru wysprzatane, czyste i wypachnione
Jakby ktoś sie zastanawiał czy oddac auto do quattro garage, to polecam z czystym sumieniem <ok>
Auto wkońcu odżyło, jedzie i przyśpiesza jak powinno
A tak sie Audi prezentuje w setupie zimowym:
Aktualnie czeka na cieplejsze dni
Teraz zostało sie cieszyc z jazdy i zbierać nowe zaqbawki na podniesienie mocy
Aktualizacja wkrótce...
Pozdrawiam <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 06 cze 2013, 02:27
- Lokalizacja: EPI