Cześć.
Wymieniłem słupek z 1z na AFN wraz z pompą wtryskową.
Przy próbie odpalania silnik tylko kręci, bez jakichkolwiek oznak życia.
Wtyczkę okrągłą w aucie przerobiłem zgodnie z informacjami znalezionymi na forum na prostokątną. Nie znalazłem informacji jak przerobić wtyczkę 3-pinową od n109 więc złączyłem je numerami 1-1 2-2 3-3.
Na komputerze wyskoczyły takie błedy
01268 - Quantity Adjuster (N1460
18-10 Upper Limit - Intermittent
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
31-10 - Open or Hort to Ground - Intermittent
Wszystko przed wyjęciem silnika 1z jak i afn-a z dawcy chodziło bez problemu.
Zmiana silnika z 1z na AFN - nie odpala, błędy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 lip 2013, 20:13
- Lokalizacja: Łódzkie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ewidentnie błędy związane ze "złą " przeróbką wtyczki ...musiałeś namieszać w kabelkach ... opis przeróbki z którego korzystałeś ,jest zapewne mojego autorstwa ,wiec nie ma tam na pewno żadnej pomyłki 8-) ...tyle że jak przeszczepiałeś obie wtyczki ,to łatwo można się zamotać i pomylić Ale żeby się pomylić przy zasialniu n109 ,gdzie idzie tylko jeden kabelek ,to już naprawdę trzeba się mocno "postarać " :mrgreen:Mati_Freak pisze:Wymieniłem słupek z 1z na AFN wraz z pompą wtryskową.
Przy próbie odpalania silnik tylko kręci, bez jakichkolwiek oznak życia.
Wtyczkę okrągłą w aucie przerobiłem zgodnie z informacjami znalezionymi na forum na prostokątną.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 lip 2013, 20:13
- Lokalizacja: Łódzkie
Dokładnie korzystałem z twojego opisu przeróbki. Sprawdzałem pare razy kolory i sie zgadza, ale że z kolorów dobry to reki sobie nie daje uciąć.
A jak wygląda przeróbka tej drugiej wtyczki gdzie wychodzą 3 przewody? Od 1z nie pasowała i także musiałem zmienić na tą od AFN. Połączyłem ją numerami ale czy tak powinno być?
A jak wygląda przeróbka tej drugiej wtyczki gdzie wychodzą 3 przewody? Od 1z nie pasowała i także musiałem zmienić na tą od AFN. Połączyłem ją numerami ale czy tak powinno być?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja o żadnych kolorach nie pisałem :roll: Numery mają sie zgadzac ,a nie kolory :roll:Mati_Freak pisze:Dokładnie korzystałem z twojego opisu przeróbki. Sprawdzałem pare razy kolory i sie zgadza
Wtyczka 3 pinowa od AFN jest identyczna jak w 1Z ,chyba że miałeś pompę z nowszych AFN -z beznadziejną 10 pinową wtyką ,to niestety nic nie pasuje ...ale wystarczyło spojrzeć na kabelki we wtyce gdzie idą ...Namieszałeś z kabelkami i tyle ...posprawdzaj ,podłacz jak należy ..a kręcenie rozrusznikiem ma sens , jak na vagu skasujesz te błędy co masz i nie powrócą ...w przeciwnym razie ,nie ma najmniejszego sensu 8-)Mati_Freak pisze:A jak wygląda przeróbka tej drugiej wtyczki gdzie wychodzą 3 przewody? Od 1z nie pasowała i także musiałem zmienić na tą od AFN.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 lip 2013, 20:13
- Lokalizacja: Łódzkie
Zgadza się.. Pomyliłem się. Zamieniłem czerwony z zielonym paskiem na zielony z czerwonym paskiem. Po zmianie odpalił od strzała.
A co do drugiej wtyczki także miałeś racje. Znów moja pomyłka, druga wtyczka która się różniła jest chyba od czujników.
W każdym bądź razie, odpaliła, błędów nie pokazuje - można składać dalej.
Dzięki wielkie za pomoc.
A co do drugiej wtyczki także miałeś racje. Znów moja pomyłka, druga wtyczka która się różniła jest chyba od czujników.
W każdym bądź razie, odpaliła, błędów nie pokazuje - można składać dalej.
Dzięki wielkie za pomoc.