Panowie podpowiedzcie co robić dalej, nagle przestały działać mi obie sondy. Na mierniku pokazują 0,3 i 0,4 V, stałe. W Vagu widnieje O2 reg. OFF, w okienkach adaptacji sond rownież na stałe 0.935 i 0.985. Dwa kody błędów 525 i 555, sonda lambda niewiarygodny sygnał.
Niestety po wymianie jednej sondy nic sie nie zmieniło, dalej nie działa. Spalanie 19l lpg, przy delikatnej jeździe.
P.S. Edytowałem swój wcześniejszy post bo był już nieaktualny.
[B4 2.6 ABC] Obie sondy nie działają, po wymianie bez zmian
- robert_paulson
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Imię: Wiktor
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Polkowice
[B4 2.6 ABC] Obie sondy nie działają, po wymianie bez zmian
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2015, 19:32 przez robert_paulson, łącznie zmieniany 1 raz.
- robert_paulson
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Imię: Wiktor
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Polkowice
Wybaczcie ale podbijam temat, poradzi ktoś co robić dalej?
Obie sondy nieczynne. Oporność obu sond (na białych przewodach) 5Ω. Napięcie we wtyczkach od strony sterownika 0V. Jednocześnie pojawił się błąd zaworka evap, jego podmiana nic nie zmienia.
Czy to już oznacza awarię sterownika czy jest coś jeszcze po drodze? Wkoło sami wymieniacze oleju, nie ma do kogo podjechać więc walcze sam.
Obie sondy nieczynne. Oporność obu sond (na białych przewodach) 5Ω. Napięcie we wtyczkach od strony sterownika 0V. Jednocześnie pojawił się błąd zaworka evap, jego podmiana nic nie zmienia.
Czy to już oznacza awarię sterownika czy jest coś jeszcze po drodze? Wkoło sami wymieniacze oleju, nie ma do kogo podjechać więc walcze sam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Spojrzałem w schemat i grzałki są zasilane z przekaźnika pompki paliwa dalej sygnał ten idzie przez drugi przekaźnik i mają wspólny bezpiecznik (nr. 27) także z zaworem EVAP.
Schemat tutaj strona 52-53: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_150.PDF
Schemat tutaj strona 52-53: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_150.PDF
- robert_paulson
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Imię: Wiktor
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Polkowice
- M4teusz
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Sączów
Sonda pokazuję to co sama widzi a powodów może być dużo bo sam to przerabiałem jak miałem benzyniaka... uszczelki kolektora ssącego jak i wydechowych, świece, kable i el. układu zapłonowego i co również bardzo ważne dla sondy- porządna masa, z jakiej firmy sondy kupiłeś ? Jedyne co godne polecenia to Bosch lub NGK (NTK)
- robert_paulson
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Imię: Wiktor
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Polkowice