Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Kompletny remont zawieszenia przod i tyl

ODPOWIEDZ
qmulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 wrz 2015, 23:06

[B4 2.8 AAH] Kompletny remont zawieszenia przod i tyl

Post autor: qmulus » 20 wrz 2015, 22:11

witam. nabylem audi B4 w sedanie. amory to kompletna ruina. pytanie mam takie co zamowic do kopletu. jakies lozyska gumy. podejrzewam ze trzeba zmienic wszytsko. i jakie amory na przod biorac pod uwage ze mam ciezki silnik. musze zamowic wszystko od razu poniewaz mieszkam za granica i ciezko tu dowozic czesci.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 wrz 2015, 07:33

kup łożyska górnego mocowania zawieszenia, amory z sachsa chyba będą ok i odboje, do tego wymieniłbym końcówki drążków kierowniczych, sworznie wahaczy, tuleje wahacza, tuleje belki przedniej i tylniej przy okazji też, do tego gumy do stabilizatora, no i trzeba pooglądać jak gumy na przegubach, skoro chcesz robić remont zawieszenia, jak do tego wymienisz łożyska piast to myślę to myślę że wszystko już będzie baja
zobacz w jakim stanie hamulce, grubość tarczy i klocków

qmulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 wrz 2015, 23:06

Post autor: qmulus » 21 wrz 2015, 08:02

Hamulce to rdza. Mysle ze jarzmo zostawie a tloczki i reszte wymienie.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 wrz 2015, 09:20

na pewno są zestawy naprawcze do zacisków i jarzma (wszystkue gumowe elementy), natomiast samych tłoczków chyba nie kupisz, a jeżeli wżery nie są zbyt głebokie to papier wodny i można wyszlifować, ja tak przynajmniej z tyłu zrobiłem i wszystko hula

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 wrz 2015, 11:13

Kolczat pisze: natomiast samych tłoczków chyba nie kupisz,
Coś tam znajdzie sie jeszcze pod Dwutłoczkowe

qmulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 wrz 2015, 23:06

Post autor: qmulus » 21 wrz 2015, 12:09

Ogolnie przy aucie jest troche roboty bo wiecej stalo niz jezdzilo

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 wrz 2015, 20:47

Kolczat pisze:natomiast samych tłoczków chyba nie kupisz
Tłoczki się normalnie kupuje bo są dostępne przednie jak i tylne bez sensu kombinować , Ale bym pomyślał o zestawie tłoczek i uszczelniacze bo zestaw jest tańszy niż osobno.

MarianZLW
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 maja 2013, 22:48
Lokalizacja: Miłoszyce

Post autor: MarianZLW » 17 paź 2015, 23:31

Takie trochę odświeżenie
Jestem świeżo po wymianie hamulców w swoim ABC Quattro. Za zestaw na wszystkie 4 koła zapłaciłem 160 PLN nie cale, za same części czyli tłoczki i wszystkie uszczelniacze, oringi nowe. Plus do tego swoja robota. Jak coś mogę opisać co gdzie jest i co jak robiłem :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl