Witam mam takie pytanie, przy numerze 1 była taka gumka pomarańczowa i mi pękła, więc wyrzuciłem, a nie moge znaleźć takiej samej, czy może być bez tej gumki? Po drugie numer 2 co to jest?
Poza tym w swojej audi mam taki problem że szarpie mi przy dodawaniu gazu jakby na sekunde mu mocy zabrakło, kiedyś przeczyściłem to i przestało na pół roku a teraz znowu się zaczeło.
PS. Nie działa mi też wskaźnik paliwa nie wiem co jest przyczyną, wymieniałem dwa razy pływak i nadal nie działa. Przy zwarciu dwóch przewodów wskazówka wychyla się na maksa.
[B3 1.8S 90KM PM] Pytanie dotyczące monowtrysku. Problem
Co do gumki to zapobiega ona zbyt nadmiernemu roznoszeniu oparów z odpowietrzenia silnika, nie musi jej być jedynie okolice tego elementu 1 będa bardziej zasyfione.
co do el. 2 to czujnik od temp powietrza, ma wpływ na otwieranie przesłony ciepłe/zimne w dolocie, silnik kiedy jest zimno zasysa ciepłe powietrze z okolic kolektora wydechowego, jak juz sie nagrzeje to zimne zza lampy. U mnie to nie działało nie widac praktycznie żadnych różnic.
Co do problemu z przerywaniem to miałem podobny problem, pomogła wymiana czujnik temp do komputera (ten na dole króćca biała wtyczka dwupinowy) - polecam dać ok 100zł i kupić oryginał Boscha, nie polecam tanich zamienników toprana itd. I oczywiscie sprawdzić palec kopułkę przewody itd.
A co do licznika prawdopodobnie uszkodzony czujnik temp na zegary, znajduję się on na króćcu u góry koloru wtyczki nie pamiętam, dwupinowa, lepeij wykręcić na szrocie niż kupowac nowy bo przeważnie żle pokazują.
co do el. 2 to czujnik od temp powietrza, ma wpływ na otwieranie przesłony ciepłe/zimne w dolocie, silnik kiedy jest zimno zasysa ciepłe powietrze z okolic kolektora wydechowego, jak juz sie nagrzeje to zimne zza lampy. U mnie to nie działało nie widac praktycznie żadnych różnic.
Co do problemu z przerywaniem to miałem podobny problem, pomogła wymiana czujnik temp do komputera (ten na dole króćca biała wtyczka dwupinowy) - polecam dać ok 100zł i kupić oryginał Boscha, nie polecam tanich zamienników toprana itd. I oczywiscie sprawdzić palec kopułkę przewody itd.
A co do licznika prawdopodobnie uszkodzony czujnik temp na zegary, znajduję się on na króćcu u góry koloru wtyczki nie pamiętam, dwupinowa, lepeij wykręcić na szrocie niż kupowac nowy bo przeważnie żle pokazują.