u siebie wykonałem stalowy z rurek nierdzewnych,najpierw wykorzystałem waz wodny chyba z alfy 159 który miał idealny kształt,zawijał od razu o 180* i po tym 0 90* wiec był prawie idealny,choć delikatnie tarł o drążek kierowniczypanda86 pisze:Byłbym wdzięczny za info co zrobiliście z króćcem a może bardziej wężami od nagrzewnicy - pod niebieskim czujnikiem wychodzi wąż do nagrzewnicy i jest tam mega ciasno... jeżeli to się tak zostawi to przypuszczalnie będzie to pierwsza awaria z układu chłodzenia
[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
Koło zamachowe
Witam , wszystkie koła zamachowe pod tarczę 228 mm , są takie same , ja zamontowałem do AEB koło od swojego starego silnika 3A , pozdrawiam Tadeusz.
Sprzęgło
Witam , jeżeli chcesz wpaść w koszty to załóż nowy komplet z kołem dwumasowym , bo stare na pewno już ma luzy albo lada chwila będzie miało , tańsza wersja to wywal dwumas zamontuj jadnomas pod sprzęgło 228 mm i nowy zestaw tacza i docisk od 1Z , ja tak zrobiłem i chodzi bez zastrzeżeń , pozdrawiam Tadeusz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chyba kolory zgadzają się z AEBowym tylko rozmieszczenie nie. Ewentualnie wypiąć wszystko, przedzwonić znaleźć połączenia do zasilania przepływomierza, N75, N80, wtryskiwaczy i cewek (w sumie chyba dwa czy trzy pluse po zapłonie potrzebne). Resztę przedzwonić z wtyczki ECU: stały plus, załączanie pompy paliwa itd.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
Witam po latach nieobecności tutaj wracam znowu audi 80 ..Mamy audi b4 2.8 AAH zrobioną już po części pod drift lata fajnie ale mocy brak .Kupiliśmy passata 1.8t na swap i teraż najważniejsze pytanie bo mało info na necie co do swapa z 2.8 na 1.8t ..Mam dojście do łap z cabrio 1.8 adr czy to zda egzamin w budzie 2.8 czy tylko custom spawane nas ratują ??????
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Łapy z ADR cabrio nie uratują w budzie po V6, bo tam masz przykręcane aluminiowe łapy które nijak się mają do tych z R4/5. Te łapy przydadzą się jeśli przespawałbyś łapy na podłużnicach z R4. A tak chyba lepiej sobie wyspawać mocowania pod śruby pozostałe po odkręcaniu łap V6.
Po silniku V6 jedynie dobrze wchodzi V8.
Co do driftu to jakoś Audi 80 słabo to widzę chyba, że by silnik bardzo mocno wsunąć wgłąb kabiny... Do tego ten mały silnik turbo, chyba że będzie latał na jakimś małym turbo ale i mocy 230KM się tak nie przekroczy.
Po silniku V6 jedynie dobrze wchodzi V8.
Co do driftu to jakoś Audi 80 słabo to widzę chyba, że by silnik bardzo mocno wsunąć wgłąb kabiny... Do tego ten mały silnik turbo, chyba że będzie latał na jakimś małym turbo ale i mocy 230KM się tak nie przekroczy.