[B4 1.9 AAZ] Audi 80 1.9 TD szarpie po odjęciu gazu
w B4 silnik nie trzyma się na żadnym łożu mocowanym do budy, a na dwóch poduszkach silnika, dwóch poduszkach skrzyni i wsporniku przednim który wkręcony jest w pas przedni.
Chodzi mi właśnie czy na tym wsporniku nie ma luzu, bo inaczej silnik lata przód - tył
A poduszki silnika jeśli są zakładane nowe zamienniki, to powinny być z tzw. hydropodstawą:
Intercars pokazuje: poduszka lemforder- 283 zł (sztuka)
poduszka ruville- 198 (sztuka)
Myślę że z nowych to tylko takie zapewnią prawidłową eksploatację, ewentualnie można wkładać dobre używki. Bo tanie zamienniki to sama guma w środku bez hydropodstawy.
Chodzi mi właśnie czy na tym wsporniku nie ma luzu, bo inaczej silnik lata przód - tył
A poduszki silnika jeśli są zakładane nowe zamienniki, to powinny być z tzw. hydropodstawą:
Intercars pokazuje: poduszka lemforder- 283 zł (sztuka)
poduszka ruville- 198 (sztuka)
Myślę że z nowych to tylko takie zapewnią prawidłową eksploatację, ewentualnie można wkładać dobre używki. Bo tanie zamienniki to sama guma w środku bez hydropodstawy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Napiszę krótko i na temat <ok> Poduszka jak jest do niczego (czytaj nówka za 50zł ) To od razu po odpaleniu silnika ,czuć że jest do niczego...trzepie się cała deska w środku i kierownica .I nie ma co wierzyć w zapewnienia tego co ją(je ) wymieniął że "się ułoży " ,bzdura ,bo nigdy się nie ułoży ,a wręcz przeciwnie ,bedzie tylko gorzej szczególnie w temp.poniżej zera ,bo twrda guma ,bedzie jeszcze twardsza .W czasie jazdy objawy są już znacznie mniej odczuwalne ,w zasadzie nie ma żadnych innych objawów ,prócz tego że bardziej przenoszą się wibracje ...a to akurat czuć najbardziej na biegu jałowym .Nówki poduszki z gumy ,jak już ktoś ma pecha i ma takowe zamontowane ,można poznać od razu ,nawet nie patrząc na nie i nie odpalając silnika ...wystarczy spróbować lekko zakołysać silnikiem na boki ....przy ori daje się to zrobić ,silnik kołysze siędelikatnie ale czuć i widać to wyrażnie ,przy gumowych nówkach za 50 zł ,nie kołysze się praktycznie wcale ,siedzi sztywno jak wmurowany Na Przednim wsporniku,silnik się w zasadzie nie opiera,bo można go odkręcić bez problemu i wyjąć . Jest tylko po to ,żeby silnik nie podnosił się zbytnio do góry przodem ,więc w zasadzie nie bierze udziału w bezpośredniej amortyzacji drgań silnika.Wszystko co napisłałem ,sprawdzone wielokrotnie w realu ,bo mam uczulenie na nie ori poduszki :mrgreen:staszekstaszek pisze:Na pewno tyle nie zapłaciłem za poduszki
Nie ma luzu właśnie sprawdziliśmy..... boję się, że to coś ze silnikiem bo jeżeli auto bez gazu na biegu jedzie do 1200obrotów to się nic nie dzieje, na biegu jałowym również się nic nie dzieje, dopiero dziejej się coś gdy nie dodajemy gazu a samochód jedzie na biegu powyżej 1200obrotów no i silnik musi być ciepły bo przy zimnym nie występują te szarpania przód/tył....
[ Dodano: 2015-09-29, 12:58 ]
A może Panowie pompa ? bo to się dzieje tylko na ciepłym więc może coś nie tak z podawaniem paliwa....
[ Dodano: 2015-09-29, 12:58 ]
A może Panowie pompa ? bo to się dzieje tylko na ciepłym więc może coś nie tak z podawaniem paliwa....
Sprawdź czy podczas hamowania silnikiem jak szarpie czy jest zmiana jeśli kluczykiem wyłączysz zapłon.
jeśli nie będzie różnicy to jest coś z układem napędowym lub zawieszeniem silnika.
jesli szarpanie zniknie to przyczyna tkwi w układzie paliwowym.
jak coś to mogę sie podjąć usunięcia usterki.
jesli nie będzie efektu, nie ponosisz kosztów części czy robocizny...
jeśli nie będzie różnicy to jest coś z układem napędowym lub zawieszeniem silnika.
jesli szarpanie zniknie to przyczyna tkwi w układzie paliwowym.
jak coś to mogę sie podjąć usunięcia usterki.
jesli nie będzie efektu, nie ponosisz kosztów części czy robocizny...