Post
autor: Kolczat » 01 paź 2015, 07:56
panowie to Wy zluzujcie, wchodzi gość na forum i na dzień dobry atak bo chce sobie zrobić pneumatykę, bardzo dobry ruch, jeżeli najpierw tak jak pisze ogarnie jeżdżenie tego auta a później dobre wygodne i ładne zawieszenie... bo estetyka może spokojnie zejść na dalszy plan.
Moja rada co do zawieszenia w audi 80 jest taka że trzeba skrócić przednią kolumnę o około 4cm do tego dorzucić wkład amora z jakiegoś innego auta (podobno z astry F pasuję właśnie po takiej przeróbce, ale lepiej najpierw kupić wkład z astry F, a później brać się za skracanie), samo skracanie, też sobie musisz przemyśleć, czy chcesz ciąć pod wąsem i później kombinować z właściwym wspawaniem wąsa od drążka kierowniczego, czy kolumnę ciąć ponad wąsem...
najbardziej podoba mi się pomysł na zawieszenie, ze względu na napęd quattro, dzięki temu nie będziesz miał historii krzywego leżenia auta spowodowanego obecnością belki wleczonej na tylnej osi, a uda się niezależnie ustawić koła w błotnikach, przez co jest to bardziej bezpieczne bo można zrobić taki setup, że auto będzie leżało a i tak może się toczyć :mrgreen:
dodatkowa sprawa, to rozklepanie przednich błotników, zajrzyj sobie jak one wyglądają od wewnątrz i pomyśl nad zagięciem wewnętrznej kanty, z zewnątrz nic nie będzie widać, a pomoże pomieścić ciut szersze kółko