Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 b4 avant quattro 2.0 ACE--> swap 1.8t aeb 3 str

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 wrz 2015, 23:17

tomek103 pisze: a nie robic z sb speca od zawieszen jezdzac seria
Czytanie ze zrozumieniem chłopcze , nie boli.
I troche zluzuj , bo CI gumka pęknie.
Pierwsza strona tematu i pokazujesz jakie masz tu podejście do innych użytkowników.

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 01 paź 2015, 00:47

To czemu wypowadasz sie w sprawie ktorej nie znasz? Dla twojej i innych forumowczow air przez zime zachowuje sie normalnie tak samo jak w lato trzeba tylko pamietac o spuszczaniu wodu z butli bo przytyka zawory. Na pneumacie jezdz sie tak samo jak na seri a dobijajc cisnienia mamy twardze zawieszenie i wyższe. Eksploatuje sie to normalnie jedynia różnica siadasz do auta nacskasz guzik wysiadasz naciskasz. Jak uzyskasz 90% szczelnosci nie odczujesz tego podczas jazdy. Mialem takie zawieszenie przezemnie zrobione juz kiedys robilem te zawieszenia znajomym nikt nie narzekal wiec nie rozumiem gdzie widzisz problem i ile osob ma przed oczami "air-->problem" wydatek tez nie jest to kolosalny jak zamozliwosc wjechania gdzie sie chce bo idzie zrobic dobry air w cenie do 3000zl. Pozdrawiam i ma nadzieje ze ogarne to w tym roku i zobaczycie jak to na serio jest :) przepraszam za bledy postaram sie poprawiac.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 paź 2015, 07:56

panowie to Wy zluzujcie, wchodzi gość na forum i na dzień dobry atak bo chce sobie zrobić pneumatykę, bardzo dobry ruch, jeżeli najpierw tak jak pisze ogarnie jeżdżenie tego auta a później dobre wygodne i ładne zawieszenie... bo estetyka może spokojnie zejść na dalszy plan.

Moja rada co do zawieszenia w audi 80 jest taka że trzeba skrócić przednią kolumnę o około 4cm do tego dorzucić wkład amora z jakiegoś innego auta (podobno z astry F pasuję właśnie po takiej przeróbce, ale lepiej najpierw kupić wkład z astry F, a później brać się za skracanie), samo skracanie, też sobie musisz przemyśleć, czy chcesz ciąć pod wąsem i później kombinować z właściwym wspawaniem wąsa od drążka kierowniczego, czy kolumnę ciąć ponad wąsem...
najbardziej podoba mi się pomysł na zawieszenie, ze względu na napęd quattro, dzięki temu nie będziesz miał historii krzywego leżenia auta spowodowanego obecnością belki wleczonej na tylnej osi, a uda się niezależnie ustawić koła w błotnikach, przez co jest to bardziej bezpieczne bo można zrobić taki setup, że auto będzie leżało a i tak może się toczyć :mrgreen:
dodatkowa sprawa, to rozklepanie przednich błotników, zajrzyj sobie jak one wyglądają od wewnątrz i pomyśl nad zagięciem wewnętrznej kanty, z zewnątrz nic nie będzie widać, a pomoże pomieścić ciut szersze kółko

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 paź 2015, 15:58

Osobiście to widzę tutaj atak starych forumowiczów na nowego, który chce coś zrobić.
Pytanie - ilu z krytykujących miało air w swoim samochodzie?

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 01 paź 2015, 16:14

Dzieki za rade co do zawieszenia i blotnikow. Co do kanty to bedzie albo zrolowana na ostro albo wycieta wszystko wyjdzie w praniu zalezy jak auto sie polozy i jak szerokie beda felgi. Maszynke do rolowania mam wiec bez problemu :). Przod musze skrocic najwiecej jak sie da po pierwszych przymiarkach przod na serie nie siadze. Tyl to troche wieksza rzeźba ale mam pomysl tylko musze dopasc jeden tylni amor za grosze moze byc nawet wylany. Odwzorowac gorne mocowanie wytoczyc nowe nakrecane dopasc tylne amory krotsze od ori z gwintem na gorze i potem robic okucia. Chcial bym zeby kola chowaly sie w natkolach jak sie nie uda to tylko sapsy :/ jak ogarne autko zeby bezproblemowo jezdzilo zaczne z tym dzialac :)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 02 paź 2015, 07:31

w 80tkach błotniki na ostro wyglądają nie za pięknie (ale to rzecz gustu) wycinać bym nie wycinał bo szkoda ocynku rozdzielać, ale zrobisz jak będziesz uważał, z tym maksymalnym skracaniem kolumny też weź sobie poprawkę, ja też tak myślałem i teraz na giwncie z tyłu mam biede podnieść auto tak żeby chociaż zatankować auto do pełna

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 02 paź 2015, 08:44

Blotniki wyjda w praniu a jak bede tankowal auto to sb podniose :p

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 03 paź 2015, 07:05

otóż to, ja takiej wygody nie mam :-P

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 03 paź 2015, 08:16

Zbieraj na air i dzialaj :) w cabrio by to zaje.iscie wygladalo :)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 03 paź 2015, 11:25

zycie mnie dogonilo i nie mam juz takich srodkow na auto jak kiedys

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 04 paź 2015, 10:53

Obrazek


Obrazek

Jakies tam fotki na szybko.

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 04 paź 2015, 11:19

jak ogarniesz to będzie co oglądać <ok> <piwo> powodzenia w modach

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 07 paź 2015, 13:15

Dzieki :) podejrzewam ze dopiero po zimie wyjdzie cos konkretniejszego.

[ Dodano: 2015-10-07, 13:15 ]
Koledzy mam taki problem z wskaznikiem temp ze raz nie dziala a raz dziala normalnie gdzie szukac przyczyny? Czujnik? Przerwany kable? Cos ktos ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 paź 2015, 13:48

tomek103 pisze:Czujnik? Przerwany kable? Cos ktos ?
i jedno i drugie może być lub zimne luty w liczniku jeszcze

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 16 paź 2015, 15:45

Filtry, olej ogarniete zostal rozrzad. Hamulce przejda remont z tylu zestaw naprawczy+ tloczki, przod tylko klocki nowe, z tylku klocki tarcze ok :). Wpadla roleta, prawa lampa nowa, stara byla żółta nowa jest az za czerwona. Lampy chce full red i najlepiej blenda zobaczymy czy dopadne. Wpadla kanpa z napisami quattro w przyszlym tygodniu ogarne boczki w skorze a jak bedzie hajs przod dwa kubelki typu bride albo mirco albo sparco sie zobaczy. Postaram sie jakies fotki dodac w przyszlym tygodniu pozdro.

[ Dodano: 2015-10-16, 15:45 ]
PieterB wymiana czujnika nie poskutkowala:/ co dalej kombinowac ? Rozbierac licznik? Moze ktos mial podobny problem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl