[B4 1.9 1Z] piny wiązki silnika
[B4 1.9 1Z] piny wiązki silnika
witam.Czy posiada ktoś z państwa schemat instalacji w komorze silnika?
Dokładnie chodzi mi o poszczególne piny kostek w instalacji
Dokładnie chodzi mi o poszczególne piny kostek w instalacji
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Z którego roku masz samochód albo czy jest na boschu czy pierburgu? W tym PDFie powinno być do boscha: http://chomikuj.pl/KinoManiak_12/Audi+8 ... 034724.pdf
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 20:47
witam.
schemacik nie powiem przydaje sie:) wielkie dzięki
mam pare pytań odnośnie poszczególnych przewodów
1-który przewód idący do wskażnika odpowiada za temperaturę silnika?
2-gaszenie silnika
3-jaki przewód idzie do kontrolki błędów check
Ewentualnie jak by ktoś znał kolory przewodów to by mi to pomogło
Mam jeszcze problem z przekaźnikiem świec żarowych cały czas idzie zasilanie na świece
schemacik nie powiem przydaje sie:) wielkie dzięki
mam pare pytań odnośnie poszczególnych przewodów
1-który przewód idący do wskażnika odpowiada za temperaturę silnika?
2-gaszenie silnika
3-jaki przewód idzie do kontrolki błędów check
Ewentualnie jak by ktoś znał kolory przewodów to by mi to pomogło
Mam jeszcze problem z przekaźnikiem świec żarowych cały czas idzie zasilanie na świece
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Gaszenie silnika masz przez ECU silnika jak plus po zapłonie odcinany jest od sterownika silnika to on odcina także paliwo zaworem odcinającym paliwo. Plus po zapłonie masz na ECU na pinie 38.
Czujnik temparatury masz na pinie 2 żółtej kostki licznika.
Jeśli masz brak wskazań to przeczyść styki pod nakrętkami wskaźnika łączące go z płytą licznika. Jeśli nie masz wskazań paliwa to winny jest stablilizator napięcia w liczniku.
Pinu od check-a nie chce mi sie szukać. Gdzieś na forum był rysunek ścieżek licznika to można śledząc ścieżki zobaczyć na jaki pin wychodzi.
Czujnik temparatury masz na pinie 2 żółtej kostki licznika.
Jeśli masz brak wskazań to przeczyść styki pod nakrętkami wskaźnika łączące go z płytą licznika. Jeśli nie masz wskazań paliwa to winny jest stablilizator napięcia w liczniku.
Pinu od check-a nie chce mi sie szukać. Gdzieś na forum był rysunek ścieżek licznika to można śledząc ścieżki zobaczyć na jaki pin wychodzi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak się nie mylę w TDI za grzanie świec jest odpowiedzialne ECU więc czujni dla ECU czyli ten 2 pinowy bo 3 pinowy jest do liczników. A przekaźnik świec masz sprawny? Zobacz piny sterujące (15, T - masz opis na schemacie drugi zestaw numerów to numery złącz na skrzynce bezpieczników) czy jest na nich zasilanie. A świece są uruchamiane z pinu 50 wg. schematu.
Jak masz TDI z przepływomierzem pierburga to możesz przez VAGa sprawdzić jaką temperaturę widzi albo jak nie masz dostępu do kabla to zmierzyć jego opór miernikiem. Nawet można uruchomić test załączając przekaźnik świec żarowych.
Jak masz TDI z przepływomierzem pierburga to możesz przez VAGa sprawdzić jaką temperaturę widzi albo jak nie masz dostępu do kabla to zmierzyć jego opór miernikiem. Nawet można uruchomić test załączając przekaźnik świec żarowych.
już pisze o co tak naprawdę chodzi. silnik z tej audi wraz z wiązką silnika przełożyłem do skody felicji tak żeby było jasne o co mi chodzi. mam problem ze świecami. podłączyłem ori przekaźnik od audi. plus ze skody przewód sterujący po stacyjce ze skody no i wiadomo przewód do świec.przewód z pinu 50 zielono biały też poszedł pod 15 i dupa w ogóle nie załączają się.przekaźnik ad audi ma 4 nóżki
Jak podłącze przekaźnik od skody to działa z tym że zasilanie idzie cały czas na świece
Przekaźnik od audi jest dobry
Jak podłącze przekaźnik od skody to działa z tym że zasilanie idzie cały czas na świece
Przekaźnik od audi jest dobry
maciek889
zrobiłem jak pisałeś i na tym przewodzie z pinu 50 nie ma zasilania.Ten schemat jest zły.jak podepne ten przewód pod zasilanie to załancza się przekaźnik i któryś zawór w pompie odzywa się
Silnik udało mi się dzisiaj odpalić.Chodził równo i dobrze reaguje na gaz.
Po którymś razie dałem mu więcej gazu i nagle zaczął nierówno chodzić na wolnych obrotach.Wyłączyłem go i teraz nie moge go zapalić.Po podłączeniu go pod kąpa wyskakuje błąd przepływomierza i czujnika obrotów wału
Czyżby padły na raz?
zrobiłem jak pisałeś i na tym przewodzie z pinu 50 nie ma zasilania.Ten schemat jest zły.jak podepne ten przewód pod zasilanie to załancza się przekaźnik i któryś zawór w pompie odzywa się
Silnik udało mi się dzisiaj odpalić.Chodził równo i dobrze reaguje na gaz.
Po którymś razie dałem mu więcej gazu i nagle zaczął nierówno chodzić na wolnych obrotach.Wyłączyłem go i teraz nie moge go zapalić.Po podłączeniu go pod kąpa wyskakuje błąd przepływomierza i czujnika obrotów wału
Czyżby padły na raz?