[Audi B4 Avant] 1.9 TDI awx/agp gt25, 11, 0.260 230/453 film
[Audi B4 Avant] 1.9 TDI awx/agp gt25, 11, 0.260 230/453 film
Witam.
Auto kupiłem 28.12.2014 trochę przypadkiem, pojechałem, obejrzałem. Wyglądało średnio, ale po przejażdżce postanowiłem zabrać je do domu.
Audi 80 Avant 1994r lakier lz5t:
z ciekawszych rzeczy w aucie było:
zawieszenie kit chyba 40/40 dodatkowo poliuretan gdzie się da, nawet w tylnej belce
alufelgi zima 15"
4x el. szyby plus lusterka i szyberdach
BC
zderzak przedni S2
soczewki plus zenon 5000k
radio mp3, usb
blenda audi 90
Ja dołożyłem:
cb radio Uniden'a;
wzmacniacz z okablowaniem i skrzynię do bagażnika;
przednie hamulce girling 60;
stożek apexi, bo na ori puszkę nie ma miejsca;
kierownica trójramienna s4 c4;
felgi sline 17" z oponami 215/40.
SILNIK 1.9 hybryda AWX i AGP
-turbo GARRETT GT2556v
-intercooler z bmw 330d orurowanie 2"
-pompa 11mm
-wtryski 216 260
-wydech 2,5"
-zamach 1z, docisk vr, tarcza sprzęgła "kevlar"
-sterownik 16bit program Daron
-skrzynia baa
Moc na dzień dzisiejszy ~200KM 365NM. Autko jeździ na oleju 5w40. Doładowanie na poziomie 1.55bar.
Auto trzeba poprawić wizualnie, zmieniłem klapę i będą odświeżane błotniki. Jak blacha zostanie zabezpieczona i odłożę trochę $ to założę większe wtryski żeby napędziły troszkę to turbo.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d8036d58d9730554
Grudzień 2015
Nowe szpryce 260, mapsensor 3bar, reamp softa - efekt pracy Darka jak na tak trudne turbo (nie mylić z gtb) wyszło całkiem sympatycznie 8-)
Auto kupiłem 28.12.2014 trochę przypadkiem, pojechałem, obejrzałem. Wyglądało średnio, ale po przejażdżce postanowiłem zabrać je do domu.
Audi 80 Avant 1994r lakier lz5t:
z ciekawszych rzeczy w aucie było:
zawieszenie kit chyba 40/40 dodatkowo poliuretan gdzie się da, nawet w tylnej belce
alufelgi zima 15"
4x el. szyby plus lusterka i szyberdach
BC
zderzak przedni S2
soczewki plus zenon 5000k
radio mp3, usb
blenda audi 90
Ja dołożyłem:
cb radio Uniden'a;
wzmacniacz z okablowaniem i skrzynię do bagażnika;
przednie hamulce girling 60;
stożek apexi, bo na ori puszkę nie ma miejsca;
kierownica trójramienna s4 c4;
felgi sline 17" z oponami 215/40.
SILNIK 1.9 hybryda AWX i AGP
-turbo GARRETT GT2556v
-intercooler z bmw 330d orurowanie 2"
-pompa 11mm
-wtryski 216 260
-wydech 2,5"
-zamach 1z, docisk vr, tarcza sprzęgła "kevlar"
-sterownik 16bit program Daron
-skrzynia baa
Moc na dzień dzisiejszy ~200KM 365NM. Autko jeździ na oleju 5w40. Doładowanie na poziomie 1.55bar.
Auto trzeba poprawić wizualnie, zmieniłem klapę i będą odświeżane błotniki. Jak blacha zostanie zabezpieczona i odłożę trochę $ to założę większe wtryski żeby napędziły troszkę to turbo.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d8036d58d9730554
Grudzień 2015
Nowe szpryce 260, mapsensor 3bar, reamp softa - efekt pracy Darka jak na tak trudne turbo (nie mylić z gtb) wyszło całkiem sympatycznie 8-)
Ostatnio zmieniony 18 lip 2016, 12:35 przez _joker, łącznie zmieniany 19 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Buczy to wydech bo mam 2,5 cala a tłumik tylko końcowy Auto jak najbardziej ośka. Turbo jest wielkie i nie ma dołu za to nie wali momentem przez chwile ani ze startu, tylko skrzynia się szybko kończy :mrgreen:_Dave pisze:wreszcie avanturbik z konkrtnymi modami, fajny wynik, nie buczy ci na stozku?! ja experymentowalem i odpuscilem
jak ci sie tym jezdzi w osce?! bo nie widze czy to 4x4 czy oska
-Dave.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2015, 00:25 przez _Dave, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeszcze nigdy nie zapinałem kompa do tego auta aktualnie stoi u lakiernika. Mam nadzieję że odbiorę za jakiś tydzień i jak czas pozwoli to spróbuję nagrać jakiś filmik jak jeździ_Dave pisze:pokarzesz loga g11 do 2000 obrotow?!
https://audi80.pl/b4-tdi-1z-prawdopo ... t73919.htm
stary filmik z 1z'etem.
W aucie fabrycznie był 1z na pierburgu. Z tego co mi wiadomo zołożono to właśnie turbo, 216, fmic i pompę ale mimo remontu dół 1z skończył żywot. Spawacz złożył silnik z awx i założył głowicę aby wykorzystać wtryski i pompę która była, a jak wiadomo dół pd jest wytrzymalszy.
Kiedyś był to avant kogoś z forum o nicku Dino, później zmienił właściciela, ale dalej był na podkarpaciu. Właściciel za którego kadencji auto było dużo modyfikowane mechanicznie robił długie trasy, dlatego chciał mieć szybkie auto. Zamienił się z kolegą na jakieś nowsze wypasione bmw, a ja odkupiłem to auto od jego kolegi.
Auto jeździ bezawaryjnie. Chciałbym założyć 0.260 żeby turbo oddychało pełną piersią. Myślę że dałoby się osiągnąć moc 250/450, ale chciałbym mieć żywe 220 czyli tyle co w s2 i to by wystarczyło, z racji tego że autem na co dzień jeżdżę ja i żona. Motor zdrowy bo dolewam tylko szklankę oleju od wymiany do wymiany. Jednak chciałbym żeby pojeździł trochę bo daje sporo frajdy :mrgreen: