Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] piny wiązki silnika

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 paź 2015, 19:04

Jak masz kabel to zobacz jaką temperaturę silnika widzi ECU bo może nie załącza świec bo czujnik widzi za wysoką temperaturę.

harry6665
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 wrz 2015, 17:29

Post autor: harry6665 » 03 paź 2015, 19:10

tylko dlaczego silnik zgasł jak go od plusa odłączyłem?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 paź 2015, 19:45

Ale skąd plusa odłączyłeś? Z pinu 50?

harry6665
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 wrz 2015, 17:29

Post autor: harry6665 » 03 paź 2015, 19:46

tak

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 paź 2015, 19:54

To nie wiem jakim cudem to zadziałało, musiało być jakieś przejście wewnątrz.

harry6665
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 wrz 2015, 17:29

Post autor: harry6665 » 06 paź 2015, 19:43

też nie wiem co i jak dla czego.silnik chodził reagował na gas wszystko było ok. odpalałem gasiłem chyba z dziesięć razy.pochodził troche dłużej, zgasiłem go i szukałem innych kabli żęby podłączyć resztę rzeczy.Po ok. 1h już go nie odpaliłem.podpiołem kompa i nagle zaczeło ni wywalać błędy czujnika obrotów wału i przepływkę. Nie moge go w ogóle odpalić

[ Dodano: 2015-10-06, 19:43 ]
Witam. PO wymianie czujnika prędkości obrotowej silnika(g-28)dalej silnik nie odpalił.Po dłuższej grzebaninie sięgnąłem po plaka.Silnik odpalił, ładnie chodzi na wolnych obrotach i ładnie wchodzi na obroty z tym że jak go zgaszę to już bez plaka nie odpalę go.
Wyskoczył błąd 01242. Czyżby ecu szlak trafił?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 paź 2015, 20:07

Widząc twoje partyzanckie podejście do tematu bardzo możliwe że uszkodziłeś ECU. Ewentualnie posprawdzaj kable, napięcia może ECU nie dostaje gdzieś prądu.

harry6665
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 wrz 2015, 17:29

Post autor: harry6665 » 06 paź 2015, 20:19

Właśnie tego sie boje że ecu poszło.Podłączałem przewody tak jak schemat mówi. Jak nie podpiąłem przewodu z pinu 50 to silnik w ogóle nie odpalił od samego początku.Jak podepne go to silnik odpalał bez żadnego problemu.podczs pracy gdy go odpiąłem przewód silnik automatycznie gasł

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 paź 2015, 21:02

A po podłączeniu plusa na pin 38 nie pozwalało na uruchomienie silnika?

harry6665
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 wrz 2015, 17:29

Post autor: harry6665 » 06 paź 2015, 21:19

nie właśnie żę nie.Mało tego jak nie podłącze plusa do pinu 50 to nawet z kompem się sie połącze

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 07 paź 2015, 21:17

A przekaźnik zasilający masz sprawy? On daje zasilanie na piny: 4, 5, 49 ECU oraz między innymi regulator dawki paliwa w pompie.

harry6665
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 wrz 2015, 17:29

Post autor: harry6665 » 11 paź 2015, 14:25

siemka.No właśnie padł przekaźnik i tego była przyczyna.
Maciek powiedz mi.Który przewód jest od temperatury silnika?Który idzie na wskazówke temperatury silnika
Mam takie jeszcze pytanko odnośnie kontrolki do grzanych świec.Podłączać orginalnie z wiązki silnika? Czy podłączyć ze skody pod przekaźnik grzanych świec i ten od audi co wychodzi z ecu zostawić w spokoju?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 11 paź 2015, 16:04

Co do wskaźnika temperatury to jak masz wiazkę z audi 80 to trzeba szukać kabla w tych kistkach wewnątrz idących do wewnątrz kabiny. Powinna być brązowa 10 pinowa kostka z na której powinien być niebiesko-brązowy kabel i on jest od czujnika temperatury na deskę. Na brązowo-żółtym masz kontrolkę przegrzania.

Co do świec to rób jak jest ci wygodniej. I tak niektórzy robią sobie grzanie świecy na przycisk.

harry6665
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 23 wrz 2015, 17:29

Post autor: harry6665 » 11 paź 2015, 16:45

no właśnie jak podpinam przewód niebiesko brązowy to na wskaźniku temperatura idzie mi tylko do 70 stopni a na kompie mam przykładowo 80. co do świec to załanczają mi się normalnie grzeją kilka sekund po włączeniu zapłonu wraz z kontrolką która wyłancza się jak śiece przestają grzać.Problem jest taki żę kontrolka zapala się po uruchomieniu silnika i nie gaśnie

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 11 paź 2015, 17:52

harry6665 pisze:no właśnie jak podpinam przewód niebiesko brązowy to na wskaźniku temperatura idzie mi tylko do 70 stopni a na kompie mam przykładowo 80.
Liczniki w vagach po 1995 roku już wymagały innego czujnika temperatury. Przy swapie 1.8 turbo do 80tki wskaźnik przekładmuje na czujniku z A4ki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl