Zasilanie N109 to nie wszystko .Żeby pompa zaczęła podawać na wtryski ,musi jeszcze pracować nastawnik , a nastawnik do pracy ,potrafi zmusić tylko ECU ,wiec jak ono nie działa ,to pompa również 8-)pukacinio pisze:a jak dam prąd na n109 to pompa powinna pchać od razu na wtryski czy jescze coś blokuje paliwo ? bo nawet z zasialniem na n109 paliwo nie pokazało się na wtryskach ;/
[B4 1.9 1Z] Przerabiamy Boscha na Pierburga - co i jak?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hehe :mrgreen: Ale ja tu widzę (o ile mnie wzrok nie myli ) że miejsce po 53 pinie ,we wtyce ,jest wolne :shock: Licz <ok> gruby brazowy 46 ,47 brązowo żółty ,48 zielono brązowy -kontrolka świec żarowych (po tym wiadomo że wiązka z wtyką jest od 021 AP,bo 021D miał tu puste miejsce ,a kontorlka wychodziła z 27 pinu ) i tak dalej ...53 pusty i wychodzi na to ,że ktoś miał zrobione guzik warte zabezpieczenie antykradziezowe,odcinające n109 i zasilające go że tak powiem od du...y strony :roll: ...ma iść bezpośrednio z z53 pinu do n109 i tak podłącz .A tak na marginesie to ktoś kto odcina n109 w taki sposób ,i myśli że zrobił ''zabezpieczenie atykradzieżowe '' ,jest mocno naiwny ,choć należało by raczej użyć mocniejszego słowa :roll: ,bo wystarczy podnieść maskę i zasilić n109 bezpośrednio z aku ,auto odpala i odjeżdża Poza tym ecu "nie widząc "n109 ,odciętego i zasilonego w tak głupi sposób ,jest ciągle w stanie awaryjnym ...z czym się to wiąże nie muszę chyba pisaćpukacinio pisze:albo mam inna wiązkę albo jest grzebane czy co ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zgadza się i dokładnie tym samym kolorem "leci"do trzy pinowej wtyczki pompypukacinio pisze:53 pin jest czarno fioletowy
Powinno być po przekręceniu zapłonu,o ile ecu jest prawidłowo zasilonepukacinio pisze: brak napięcia na nim,
To już ustaliliśmy więc musisz zrobić ,bez żadnych "odcinek " po drodze.Najlepiej znależć gdzie jest przecięty i połaczyć .Obstawiam że przecięty przy wiązce nad pedałami ,bo już dwa razy "kasowałem " w tym miejscu takie bezsensowne "odcięcie "pukacinio pisze:przejścia do pompy na nim też brak
Przy ECU 021 D i tej wtyce ,która "chodziła" z 021AP ,nie będzie działała kontrolka świec ...ale 021D jest bezproblemowy ,bo nie ma immo.Jeżeli komp jest prawidłowo zasilany ,to po przekręceniu zapłonu musi mignąć kontrolka świec żarowych ...nie możesz tego zobaczyć ,bo musiałbyś wypiać pin 48 wtyki i wpiać w puste miejsce 27 pinu .I radzę to zrobić ,i zobacz czy kontrolka mrugnie po przekręceniu zapłonu...obstawiam że nie mrugnie bo coś jest nie halo z zasilaniem i ecu po prostu nie działa....Ale na szybko podepnij AP ,to zobaczysz czy mrugnie kontrolka i wszystko będzie jasne 8-)pukacinio pisze:komp to 021D,
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
no i się rozpadało a ja na świeżym powietrzu problem że nie mam ap więc musze przepiąc pin, a kojarzysz na których pinach ma być prąd i na których masa niezbędna ? według tej pinologi co wstawiłem wyżej mi sie kolory nie zgadzają ale to temu że wiązka z innego kompa.
a prądy i masy są tak samo dla 021d i 021ap ?
źle licze znów czy wolny jest 26 a nie 27 ?
przepiąć wszystkie piny tak jak jest w tej pinologi wyżej ?
a prądy i masy są tak samo dla 021d i 021ap ?
źle licze znów czy wolny jest 26 a nie 27 ?
przepiąć wszystkie piny tak jak jest w tej pinologi wyżej ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wszystko widać jak na dłoni na schemacie który zamiesciłem na początku stronypukacinio pisze:a kojarzysz na których pinach ma być prąd i na których masa niezbędna ?
Również wszystko widać na schemacie ,a zasilania są identycznie w obu typach ecu .pukacinio pisze:a prądy i masy są tak samo dla 021d i 021ap ?
No sory :roll: ,piny już raz za Ciebie liczyłem ,liczyć chyba umiesz ,wiec dalej musisz liczyć sobie sampukacinio pisze:źle licze znów czy wolny jest 26 a nie 27 ?
Ostatnio zmieniony 08 paź 2015, 19:39 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie widzę wtyki ,nie wiem kto i co tam wpinał ,czy wypinał ...to ze powinno być puste miejsce po 27 pinie ,nie znaczy że jest ...ale pewne jest że tam ma być wpiety pin 48 ,skoro ma to "chodzić "z 021D i ma działać kontrolka świec żarowychpukacinio pisze:MUNIOR napisał/a:
musiałbyś wypiać pin 48 wtyki i wpiać w puste miejsce 27 pinu
Dlatego pytam i chce żebyś potwierdził ze piny są chu*owo i temu jest zonk