No i w sumie trochę przez przypadek przesiadłem się ze szwedzkiego klasyka na niemieckiego klasyka Zamieniłem saaba na audi.
Autko kupiłem trochę w stanie "uratuj mnie, proszę!" Nigdy bym nie pomyślał,że kupie tak stary i opuszczony samochód, ale pomimo to odpalił od pierwszego i zaczarował mnie dźwiękiem silnika, drzwiami bez ramek, i drewnem w środku. Stwierdziłem,ze nie mogę bez niego wrócić do domu.
Rocznik 89. Silnik 2.3 PB z LPG w wyposażeniu są elektryczne lusterka i szyberdach ii..... chyba tyle
Na razie samochód ma problem z ostatnim garem, wiec chodzi na 4 i ma troche problemy z utrzymaniem obrotów, nie podświetla zegarów, oraz nie działa temperatura silnika i poziom benzyny w zbiorniku. To tak z tych ważniejszych rzeczy które nie działają.
Dla swojego komfortu chce wymienić jeszcze fotele, bo nie chcą się składać, no i są trochę poniszczone, kierownice na trochę ładniejszą. chce wymienić teleskopy w bagażniku, co by nie trzeba trenować do zawodów strongman za każdym razem jak chce coś z bagażnika
Ostatnio spalił się przełącznik świateł, ale już zakupiłem nowy i z tego co słyszałem to częsty problem w tych audi.
Chciałbym się nim zająć. Wiem,ze wymaga trochę serca, pieniędzy i czasu, ale wierze,że jeszcze odzyska drugą młodość.
Na razie fotki,które posiadam są zdjęciami z ogłoszenia. Ale kto wie jak dalej współpraca z audim będzie wyglądała
Audi coupe wersja "uratuj mnie"
Gratulacje zakupu i wyboru b3-ki Sam przechodziłem to co ty - ten sam model i silnik i podobne problemy Teraz jest już dużo lepiej choć przedemną jeszcze sporo... Co do piątego gara tez tak miałem i po zrobieniu głowicy i wymianie pierścieni na tłokach(tak na wszelki wypadek) teraz juz jest ok. Nie wiem jak twój lakier bo moj wymagał malowania i w końcu sie doczekałem - odebrałem pomalowane autko w zeszłym tygodniu B-)
Powodzenia i wytrwałości
Powodzenia i wytrwałości
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Raczej 8B. Wszystkie Coupe "B3 i B4" to modele 8B.MJ pisze:co raz mniej jest coupe t89 więc trzymam za Ciebie kciuki
01.11.1988 8B-K-000001 aż po 31.05.1995 8B-S-005000
Mesje, baza dobra. Jak piec padnie to kupuj drugi a nie baw się w reanimacje. Chyba, ze chcesz wydać worek siana i auto ma zostać na lata.
Zrób jakąś sesje (wnętrze, komora silnika, etc)
Po kilku przygodach z moim Niemcem, wracamy do żywych.
Zaczęło się od pęknięcia plastiku na chłodnicy:
Potem padł akumulator, i posklejany plastik również powiedział,że nie pozwoli się zakleić więc pękł znowu:
Auto unieruchomione czekało przez tydzień na nową chłodnice i chwilę czasu, bym mógł się tym razem zająć, i wraz z teściem udało nam się ją przymocować. Lekko nie było, ale daliśmy radę.
Teraz audik czeka na nowy pasek klinowy i pasek rozrządu( więc jak tylko znajdę jakie paski potrzebuje, to kupuje i czekam), bo już wymagają wymiany. I trochę szkoda by było,żeby przez głupi pasek samochód szedł na złom, więc audik ponownie czeka na części i chwilę czasu.
[ Dodano: 2015-11-28, 12:27 ]
No i przestał odpalać.
Sprzedam
Zaczęło się od pęknięcia plastiku na chłodnicy:
Potem padł akumulator, i posklejany plastik również powiedział,że nie pozwoli się zakleić więc pękł znowu:
Auto unieruchomione czekało przez tydzień na nową chłodnice i chwilę czasu, bym mógł się tym razem zająć, i wraz z teściem udało nam się ją przymocować. Lekko nie było, ale daliśmy radę.
Teraz audik czeka na nowy pasek klinowy i pasek rozrządu( więc jak tylko znajdę jakie paski potrzebuje, to kupuje i czekam), bo już wymagają wymiany. I trochę szkoda by było,żeby przez głupi pasek samochód szedł na złom, więc audik ponownie czeka na części i chwilę czasu.
[ Dodano: 2015-11-28, 12:27 ]
No i przestał odpalać.
Sprzedam