Witam.
Mam silnik 1.8S JN B+G na mechanicznym pełnym wtrysku. Na gazie chodzi super, bez problemów. Problemem jest benzyna - na zimnym obroty oscylują na wysokości 600-700 obr/min i falują. Moim zdaniem powinny wtedy być wyższe obroty - tzw. ssania. ok 1400 obr/min. Gdy się silnik rozgrzeje obroty utrzymują się na wysokości 1000 obr/min. Czujnik temperatury podający temperaturę do komputera wymieniałem w kwietniu 2007. Co to może być?
[B3 1.8S JN B+G] Niskie obroty na zimnym
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Witam!!
Obroty powinny sie wachac: silnik zimny 9,2 a cieply na 9,7 proponowalbym sprawdzic ten czyjnik (jego opory) i porownac do katalogowego, mozna sprawdzic tez sonde, ale watpie w jej awarie. Powodem moze byc rowniez nie odpowiednie cisnienie pompy paliwa (sadze ze caly czas na rezerwie smigamy?) co idzie w parze filtr paliwa. A tak badziej logicznie myslac mozna sprawdzic zaplon (swiece, paluch, przewody na kturych czesto metalowe obejmy maja przebicie, i ewentualnie cewke) poniewaz wieksza dawka paliwa na zimnym silniku moze powodowac podduszanie silnika. Posiadam idetyczny bez gazu i u mnie jet normalnie, lecz u kolegi z instalacja gazowa jest tak samo jak w tym przypadku, ja bym sie tam nie przejmowal, chyba ze praca silnika podczas jazy jest naganna
pozdro
Obroty powinny sie wachac: silnik zimny 9,2 a cieply na 9,7 proponowalbym sprawdzic ten czyjnik (jego opory) i porownac do katalogowego, mozna sprawdzic tez sonde, ale watpie w jej awarie. Powodem moze byc rowniez nie odpowiednie cisnienie pompy paliwa (sadze ze caly czas na rezerwie smigamy?) co idzie w parze filtr paliwa. A tak badziej logicznie myslac mozna sprawdzic zaplon (swiece, paluch, przewody na kturych czesto metalowe obejmy maja przebicie, i ewentualnie cewke) poniewaz wieksza dawka paliwa na zimnym silniku moze powodowac podduszanie silnika. Posiadam idetyczny bez gazu i u mnie jet normalnie, lecz u kolegi z instalacja gazowa jest tak samo jak w tym przypadku, ja bym sie tam nie przejmowal, chyba ze praca silnika podczas jazy jest naganna
pozdro