Audi 80 b3 1.8S JN Kostka Pierwsza sesja str.8
Kostek80, Jak na początku byłem sceptycznie nastaiony na wszystko w kolorze to powoli zaczynam się przekonywać do tego
Lotka jak najbardziej na +, bez nóżek nawet na dwa plusy :mrgreen:
Koło odpowiednie do tego samochodu - wszystko ma ręce i nogi, nie robisz nic po łebkach, tylko wszystko dokładnie przemyślane.
Lotka jak najbardziej na +, bez nóżek nawet na dwa plusy :mrgreen:
Koło odpowiednie do tego samochodu - wszystko ma ręce i nogi, nie robisz nic po łebkach, tylko wszystko dokładnie przemyślane.
Dzięki za dobre słowo jak i radęhexman pisze:Kostek80, Jak na początku byłem sceptycznie nastaiony na wszystko w kolorze to powoli zaczynam się przekonywać do tego
Lotka jak najbardziej na +, bez nóżek nawet na dwa plusy :mrgreen:
Koło odpowiednie do tego samochodu - wszystko ma ręce i nogi, nie robisz nic po łebkach, tylko wszystko dokładnie przemyślane.
takFele kozackie to 15 cali?
[ Dodano: 2015-10-27, 20:35 ]
Specjalnie dla ciebie Roman:)Roman_S pisze:Weź Ty nim wyjedź z tej szopki i wstaw jakieś lepsze zdjęcia bo niedosyt pozostaje :mrgreen:
I ruszamy dalej z tematem
Teraz chociaż można się do czegoś przyczepic
Fakt, trochę za biało - walnij jakiś detalik typu naklejka albo cos żeby nudno nie było.
Tylne lampy myśle że jakbyś kierunki z avanta wpakował to byloby extra(ewentualnie treser/US) <ok>
RH na pewno nie maluj na biało, albo zostaw jak jest albo może pomyśl o czarnym kolorze
Poza tymi czepialskimi uwagami muszę stwierdzic że jest koks :mrgreen:
Lecimy dalej z tematem czyli ze co, swap? :mrgreen:
Fakt, trochę za biało - walnij jakiś detalik typu naklejka albo cos żeby nudno nie było.
Tylne lampy myśle że jakbyś kierunki z avanta wpakował to byloby extra(ewentualnie treser/US) <ok>
RH na pewno nie maluj na biało, albo zostaw jak jest albo może pomyśl o czarnym kolorze
Poza tymi czepialskimi uwagami muszę stwierdzic że jest koks :mrgreen:
Lecimy dalej z tematem czyli ze co, swap? :mrgreen:
Co do czarnych detali będą
Co do SWAp'u nie będzie zadecydowałem reanimować jednostkę JN. Bo jeśli kobieta moja się zgodzi zaczne nowy projekt z autem b2 i tam duże serce ni i quattro
A oto dalsze prace
[ Dodano: 2015-11-17, 16:59 ]
Zawaliłem głowice i zobaczcie na cylinder nr.2 tłok w oleju jak i zawór jakieś propozycjie dlaczego tak? I chodzi mi o majonez na pokrywie i olej w gwincie szpilki.
Co do SWAp'u nie będzie zadecydowałem reanimować jednostkę JN. Bo jeśli kobieta moja się zgodzi zaczne nowy projekt z autem b2 i tam duże serce ni i quattro
A oto dalsze prace
[ Dodano: 2015-11-17, 16:59 ]
Zawaliłem głowice i zobaczcie na cylinder nr.2 tłok w oleju jak i zawór jakieś propozycjie dlaczego tak? I chodzi mi o majonez na pokrywie i olej w gwincie szpilki.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
I dużo rzeczy wskazuje że na spalanie oleju, kopcenie i mniej mocy było spowodowane głowicą nie pierścieniami.
[ Dodano: 2015-11-19, 20:43 ]
A zapomniałem pochwalić się wlepami jakie sobie zaprojektowałem
[ Dodano: 2015-11-22, 12:58 ]
Coś tam się dzieje
[ Dodano: 2015-11-27, 21:45 ]
Z każdym dniem coraz bliżej celu
[ Dodano: 2015-11-19, 20:43 ]
A zapomniałem pochwalić się wlepami jakie sobie zaprojektowałem
[ Dodano: 2015-11-22, 12:58 ]
Coś tam się dzieje
[ Dodano: 2015-11-27, 21:45 ]
Z każdym dniem coraz bliżej celu