[B3 2.0 3A] Brak wolnych obrotów.
- 
				
				mayster750
- Forum Audi 80 
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
[B3 2.0 3A] Brak wolnych obrotów.
Witam, mam taki problem otóż jak silnik jest zimny nie może utrzymać wolnych obrotów. Jak jest ciepły to przebiera nie ma wolnych obrotów nie raz przy spuszczeniu z gazu auto gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. W aucie jest goła benzyna auto nigdy nie widziało gazu. Nurtuje mnie co to może być.
			
			
									
									
						- 
				
				mayster750
- Forum Audi 80 
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- 
				
				mayster750
- Forum Audi 80 
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- 
				
				mayster750
- Forum Audi 80 
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- 
				
				maciek889
- Forum Audi 80 
- Posty: 4804
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chodziło mi ręczna regulację. Do aby ją przeprowadzić trzeba wydłubać korek w rozdzielaczu a później reguluje się długim kluczem imbusowym chyba 4 czy 5mm. 
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... cisadj.jpg
Tylko najlepiej regulować na analizatorze albo jak się ma sprawną sondę lambda to patrząc z użyciem miernika badać natężenie prądu na regulatorze o który wyżej wymieniłeś.
Ostatnio podawałem jak bez analizatora to wyregulować.
			
			
									
									
						http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... cisadj.jpg
Tylko najlepiej regulować na analizatorze albo jak się ma sprawną sondę lambda to patrząc z użyciem miernika badać natężenie prądu na regulatorze o który wyżej wymieniłeś.
Ostatnio podawałem jak bez analizatora to wyregulować.
1. Rozgrzej samochód i zgaś
2. Odłącz regulator
3. podłącz miernik na pomiar napięcia do 20V do czarnego kabla sondy (nie musisz rozłączać)
4. Regulujesz aby uzyskać mniej więcej 0,5V. Jeśli będziesz miał 0,5V a samochód będzie źle pracował to sondę masz zepsutą.
5. Gasisz samochód
6. wpinasz się w kabel regulatora mierząc ampery, oczywiście regulator podłączasz: http://images78.fotosik.pl/2/fe3d9077a87822eb.jpg
7. odpalasz i badasz jak zmienia się natężenie (A) na regulatorze.
- 
				
				mayster750
- Forum Audi 80 
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
maciek889,  napisałem Ci PW bardzo potrzebuje twojej pomocy. 
[ Dodano: 2015-11-01, 15:39 ]
Mam problem bo raz ma wolne obroty raz nie ma. I ogóle po odpaleniu chodzi tak jak by na trzy cylindry strzela z rury itd nie ma mocy po przegazowaniu tak do 4.5tyś obrotów auto ma moc nie strzela z rury co to moze byc?
			
			
									
									
						[ Dodano: 2015-11-01, 15:39 ]
Mam problem bo raz ma wolne obroty raz nie ma. I ogóle po odpaleniu chodzi tak jak by na trzy cylindry strzela z rury itd nie ma mocy po przegazowaniu tak do 4.5tyś obrotów auto ma moc nie strzela z rury co to moze byc?
Ustawić mieszankę spróbuj - da się to zrobić jak sonda lambda działa i jak czujnik temperatury z tyłu bloku silnika jest dobry 
Link jak to zrobić
https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... htm#314922
			
			
									
									
						Link jak to zrobić
https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... htm#314922
 
							




 który to ten regulator mieszanki? Bo do końca nie wiem.
 który to ten regulator mieszanki? Bo do końca nie wiem.





 
