Audi 80 B3 Quattro 2.2T AAN
luckash, bebechów nie ruszałem, głowice wyczyściłem dokładnie żeby później widzieć gdzie występują dodatkowe niepożądane wycieki oczywiście uszczelniłem gdzie potrzeba i będę obserwował po nagrzaniu
turbofin, pewnie, że by się zdało ale na razie chce odpalić i zimę przejeździć na serii oswoić się z maszyną :mrgreen: . Przyjdzie czas i na poważniejsze modyfikacje to będziemy myśleć inaczej Poza tym fundusz jest okrojony
Dziś zdejmę michę i zobaczę co się dzieje w środku
turbofin, pewnie, że by się zdało ale na razie chce odpalić i zimę przejeździć na serii oswoić się z maszyną :mrgreen: . Przyjdzie czas i na poważniejsze modyfikacje to będziemy myśleć inaczej Poza tym fundusz jest okrojony
Dziś zdejmę michę i zobaczę co się dzieje w środku
miki1133, właśnie bardzo mnie to ucieszyło Autko z DE przyjechało na części
Było w misce trochę nagaru i pod pokrywą ale reszta wygląda obiecująco. I tak będę stosował płukanke z Liqui w celu wyczyszczenia pozostałości. Dodatkowo dodatek to czyszczenia zaworów i wtrysków.
[ Dodano: 2015-11-05, 12:30 ]
I dalej składanie:
[ Dodano: 2015-11-05, 12:44 ]
Czyszczenie przepustki z przydatnym preparatem:
[ Dodano: 2015-11-05, 23:10 ]
Po długiej i przyjemnej pracy przy składaniu motor ukończony i gotowy do włożenia w B3.
Pozostało tylko założyc nowy oring pod rurke wodną, zamówiłem juz w ASO
Efekt prac pozostawiam do indywidualnej oceny <ok>
Było w misce trochę nagaru i pod pokrywą ale reszta wygląda obiecująco. I tak będę stosował płukanke z Liqui w celu wyczyszczenia pozostałości. Dodatkowo dodatek to czyszczenia zaworów i wtrysków.
[ Dodano: 2015-11-05, 12:30 ]
I dalej składanie:
[ Dodano: 2015-11-05, 12:44 ]
Czyszczenie przepustki z przydatnym preparatem:
[ Dodano: 2015-11-05, 23:10 ]
Po długiej i przyjemnej pracy przy składaniu motor ukończony i gotowy do włożenia w B3.
Pozostało tylko założyc nowy oring pod rurke wodną, zamówiłem juz w ASO
Efekt prac pozostawiam do indywidualnej oceny <ok>
GerB3, ogarnięty pobieżnie ale i tak ciesze się, że wyszło jak jest Na pewno będzie poprawiony jednak na tą chwilę chce żeby wszystko zadziałało jak potrzeba Jutro chciałem podjąć próbę włożenia do komory jednak trochę pogoda psuje plany
Musze zdążyć przed zima bo jeszcze czeka mnie przebudowa wydechu i instalacja :-x
Musze zdążyć przed zima bo jeszcze czeka mnie przebudowa wydechu i instalacja :-x
Nie zawsze większy boost oznacza więcej KM, ważne dla mocy max jest to, żeby utrzymać ten boost do RPM mocy max Małe turbo wcześniej wstanie i może dać w peaku wysoki boost, ale nie utrzyma go do RPM mocy max.
Dla mocy ważne jest ile powietrza w danym czasie wciągnie silnik przy RPM mocy max.
Przykładowo u mnie w 1.8 8v na seryjnym wałku boost dochodził do 0,9 bara przy RPM 6200 a na Schricku asymetrycznym mam zaledwie 0,3 - 0,4 bara. Dodam, że przełożenie kompresora nie uległo zmianie i silnik dostaje tyle samo powietrza
Dla mocy ważne jest ile powietrza w danym czasie wciągnie silnik przy RPM mocy max.
Przykładowo u mnie w 1.8 8v na seryjnym wałku boost dochodził do 0,9 bara przy RPM 6200 a na Schricku asymetrycznym mam zaledwie 0,3 - 0,4 bara. Dodam, że przełożenie kompresora nie uległo zmianie i silnik dostaje tyle samo powietrza