Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B3 Quattro 2.2T AAN

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 02 lis 2015, 19:50

Ja mam u siebie 1.2 bara 1.3 także szczerze powiedziawszy 0.7 to łba nie urywa:)

A na dniach będzie 1.5 i przy tym zostanę ;)

Działaj panie działaj jak na razie lux Ci idzie oby tak dalej :)

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 02 lis 2015, 23:16

Panowie, dziś znów podziałane:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 03 lis 2015, 11:25

Sebandi, to doładowanie się liczy czy moc?

piguu, silnik taki ładny. Głowicę zdejmowałeś?

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 03 lis 2015, 17:05

Widzę, że robisz wszystko od podstaw ;-) Ładnie to wygląda :-) , może warto by było zpodać kute korby tak przyszłościowo ;-)

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 04 lis 2015, 09:39

luckash, bebechów nie ruszałem, głowice wyczyściłem dokładnie żeby później widzieć gdzie występują dodatkowe niepożądane wycieki oczywiście uszczelniłem gdzie potrzeba i będę obserwował po nagrzaniu :)

turbofin, pewnie, że by się zdało ale na razie chce odpalić i zimę przejeździć na serii oswoić się z maszyną :mrgreen: . Przyjdzie czas i na poważniejsze modyfikacje to będziemy myśleć inaczej ;-) Poza tym fundusz jest okrojony :-P
Dziś zdejmę michę i zobaczę co się dzieje w środku :)

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 04 lis 2015, 12:26

To działaj, bo jeszcze trochę pracy przed Tobą, dni mijają a zima nie poczeka :-P

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 05 lis 2015, 10:13

luckash, he he dobra dobra obiecałem sobie że zdążę :P
Z wczoraj:
-zdjąłem miche aby obejrzeć dół co się tam dzieje
-wyczyściłem/udrożniłem smok
-wyczyszczona miska - dzięki brat <piwo>
-złożyłem wszystko do kupy oczywiście z nową uszczelką (stara jeszcze ori z 1994r) :-P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 05 lis 2015, 11:07

piguu, silnik wygląda czysto w środku czyli ktoś dbał o wymianę oleju ;-)

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 05 lis 2015, 23:10

miki1133, właśnie bardzo mnie to ucieszyło :-D Autko z DE przyjechało na części ;)
Było w misce trochę nagaru i pod pokrywą ale reszta wygląda obiecująco. I tak będę stosował płukanke z Liqui w celu wyczyszczenia pozostałości. Dodatkowo dodatek to czyszczenia zaworów i wtrysków.

[ Dodano: 2015-11-05, 12:30 ]
I dalej składanie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2015-11-05, 12:44 ]
Czyszczenie przepustki z przydatnym preparatem:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2015-11-05, 23:10 ]
Po długiej i przyjemnej pracy przy składaniu motor ukończony i gotowy do włożenia w B3.
Pozostało tylko założyc nowy oring pod rurke wodną, zamówiłem juz w ASO ;-)
Efekt prac pozostawiam do indywidualnej oceny <ok>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 06 lis 2015, 07:06

Jak z fabryki :)

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 08 lis 2015, 19:28

luckash pisze:Sebandi, to doładowanie się liczy czy moc?

piguu, silnik taki ładny. Głowicę zdejmowałeś?
A skąd moc ??? Jak nie doładujesz ???
Jest boost to i moc jest proste :)

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 09 lis 2015, 12:51

Sebandi, mhmm.... to co źle zrobiłem kupując większe turbo?

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 10 lis 2015, 08:41

GerB3, ogarnięty pobieżnie ale i tak ciesze się, że wyszło jak jest :) Na pewno będzie poprawiony jednak na tą chwilę chce żeby wszystko zadziałało jak potrzeba ;) Jutro chciałem podjąć próbę włożenia do komory jednak trochę pogoda psuje plany :(
Musze zdążyć przed zima bo jeszcze czeka mnie przebudowa wydechu i instalacja :-x

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 11 lis 2015, 13:00

Nie zawsze większy boost oznacza więcej KM, ważne dla mocy max jest to, żeby utrzymać ten boost do RPM mocy max ;-) Małe turbo wcześniej wstanie i może dać w peaku wysoki boost, ale nie utrzyma go do RPM mocy max.
Dla mocy ważne jest ile powietrza w danym czasie wciągnie silnik przy RPM mocy max.
Przykładowo u mnie w 1.8 8v na seryjnym wałku boost dochodził do 0,9 bara przy RPM 6200 a na Schricku asymetrycznym mam zaledwie 0,3 - 0,4 bara. Dodam, że przełożenie kompresora nie uległo zmianie i silnik dostaje tyle samo powietrza ;-)

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 12 lis 2015, 10:46

turbofin, wszystko się zgadza <ok> ważny jest przepływ a nie duży boooost ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl