[ b4 1.9 tdi 1z] Wyciek z bloku??
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
Skąd cieknie to musisz sam ustalić. Jeśli spod uszczelki to najbardziej skuteczna naprawa to jej wwmiana. Jeśli na uszczelce nie będzie uszkodzenia to głowica do sprawdzenia a jeśli tu wszystko ok to blok do szlifu. Na szybko to są środki do uszczelniania wycieku. Ale jeśli auto ma dalej dobrze służyć to polecam naprawę.
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 lip 2015, 10:54
- Lokalizacja: kierwiny
masz tam kregielitowa uszczelke! to po pierwsze po drugie napewno juz ja kiedys zmieniał! i zapewne nie dokrecił odpowiednio glowicy. to znaczy w tych zwyklych uszczelkach po ich zalozeniu robimy 1000km i jezcze raz dokrecamy glowice o 90 stopni. i mozesz teraz to zrobic ale moze juz byc za pozno. jak nie pomoze to sciagaj czape i patrz co sie dzieje. polecam odrazu zakupic metalowa uszczelke problem zniknie. oczewiscie odrazu planowanie glowicy.
sorki bo pewny nie jestem czy to jest zwyka uszczelka czy metalowa. jezeli metal to nie dokrecaj jej teraz tylko rozbieraj i patrz co sie dzieje
sorki bo pewny nie jestem czy to jest zwyka uszczelka czy metalowa. jezeli metal to nie dokrecaj jej teraz tylko rozbieraj i patrz co sie dzieje
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 14 sty 2009, 02:34
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Siedlce
b4 1.9tdi 1z wyciek z bloku??
Witam mam audi b4 tdi 8lat i robiłem to dwa może trzy razy co koledzy wyżej zdiagnozowali ( króciec boczny głowicy) jeżeli chcesz jeździć tym samochodem to kup króciec oryginalny koszt 60-80z ł( i nowy oring do czujnika ECU) zamiennik będzie kosztował z 15zł. oczyść dobrze w tym miejscu głowicę (drobnym papierem 300-400) nie raz ta powierzchnia nie jest gładka jak powinna i posiada wżery, odtłuść posmaruj króciec i głowicę cienką warstwą uszczelniacza Dirco(jest dużo lepszy od silikonu-po którym nie raz aluminium koroduje) skręć to i pozostaw najlepiej na noc do zaschnięcia i zalej płyn powinno być dobrze. Króciec ten to częsty objaw w starszych tdi ,można też w tym starym wymienić oring ale jak założymy za gruby to zniszczymy flanszę króćca-peknie-często ona sama posiada mikro pęknięcia które pod wpływem temperatury i ciśnienia puszcza płyn. Dlatego od razu bym ją wymienił na ori. W ostateczności bym obstawiał uszczelkę pod głowicą -która pociągnie duże koszty
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
W tam. Nie ma potrzeby wydawać 80zł na kawałek plastiku. Z tym krućcem robiłem chyba 5 lat temu. Najpierw zastosowałem kiepski silikon i po roku puściło. Następnie dałem renzosil i trzyma już 4 lata. Oczywiście kruciec za kilka PLN. Dirko jest też dobry ale cholernie ciężko się go czyści
[ Dodano: 2015-11-13, 06:36 ]
[ Dodano: 2015-11-13, 06:36 ]
hudy pisze:E tam. Nie ma potrzeby wydawać 80zł na kawałek plastiku. Z tym krućcem robiłem chyba 5 lat temu. Najpierw zastosowałem kiepski silikon i po roku puściło. Następnie dałem renzosil i trzyma już 4 lata. Oczywiście kruciec za kilka PLN. Dirko jest też dobry ale cholernie ciężko się go czyści
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Jest sens by kupować orginał. Nie jest kosmicznie drogi a ma się spokuj na lata. Zamienniki lubią pękać.
Widzisz hudy, przy orginale wystarczy zwykły oring, przy zamienniku musisz babrać się z silikonem. Niektórzy lubią mieć czyste łapki i robić raz a dobrze. A jeszcze trzeba przy sylikonowaniu zadbać o czystość i suchość elementów a przy orginale wycierasz z ewentualnego brudu i przykładasz.
Przyjdzie Ci kiedyś zmienić ten krocieć i spędzisz trochę czasu na oczyszczeniu głowicy z silikonu.
Widzisz hudy, przy orginale wystarczy zwykły oring, przy zamienniku musisz babrać się z silikonem. Niektórzy lubią mieć czyste łapki i robić raz a dobrze. A jeszcze trzeba przy sylikonowaniu zadbać o czystość i suchość elementów a przy orginale wycierasz z ewentualnego brudu i przykładasz.
Przyjdzie Ci kiedyś zmienić ten krocieć i spędzisz trochę czasu na oczyszczeniu głowicy z silikonu.