[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5496
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
- Lokalizacja: Sanok
[B4 1.9 1Z] Kopci przy dodaniu gazu, brak mocy - Analiza log
Witam,
to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość
Ostatnio przy dodawaniu gazu zuważałem chmurę czarnego dymu z wydechu, podczas spokojnej jazdy wszystko wydaje się w porządku.
Pod maską zauważyłem wyciek oleju na elemencie w okolicach turbiny - załączam zdjęcia. Ubyło mi w ciągu miesiąca ok 0,5 l oleju przy ok 3 tys. km
www.fotosik.pl/zdjecie/625ceb30ee1e1659
www.fotosik.pl/zdjecie/d2fa4b28725ca266
www.fotosik.pl/zdjecie/33c345702624a351
Na dniach znajomy mechanik ma wymienić mi rozrząd i od razu chciałbym się zając tym problemem. Możecie rzucić fachowym okiem i powiedzieć co to za wyciek i z jakimi kosztami może się do wiązać?
Zamówiłem sobie interface od viakena i jeżeli uda mi się podłączyć to wrzucę logi.
Z góry dziekuję za pomoc
to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość

Ostatnio przy dodawaniu gazu zuważałem chmurę czarnego dymu z wydechu, podczas spokojnej jazdy wszystko wydaje się w porządku.
Pod maską zauważyłem wyciek oleju na elemencie w okolicach turbiny - załączam zdjęcia. Ubyło mi w ciągu miesiąca ok 0,5 l oleju przy ok 3 tys. km
www.fotosik.pl/zdjecie/625ceb30ee1e1659
www.fotosik.pl/zdjecie/d2fa4b28725ca266
www.fotosik.pl/zdjecie/33c345702624a351
Na dniach znajomy mechanik ma wymienić mi rozrząd i od razu chciałbym się zając tym problemem. Możecie rzucić fachowym okiem i powiedzieć co to za wyciek i z jakimi kosztami może się do wiązać?
Zamówiłem sobie interface od viakena i jeżeli uda mi się podłączyć to wrzucę logi.
Z góry dziekuję za pomoc
Ostatnio zmieniony 17 lis 2015, 12:00 przez bosu, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nic prostszego żeby sprawdzić <ok> odpinamy ori wężyk z gruszki ,podpinamy ciśnienie z jakiegoś kompresorka i będzie widać i słychać ,czy szczelna ,czy puszcza 8-)kamsta pisze:Zdaje mi się kolego że masz uszkodzona gruszke od turbo. Nie syczy ci nic pod maską podczas jazdy?
[ Dodano: 2015-11-06, 19:21 ]
Nie ma opcji żeby to usłyszałkamsta pisze:Nie syczy ci nic pod maską podczas jazdy?

Ostatnio zmieniony 06 lis 2015, 19:23 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
Proszę o analizę logów
Udało mi zrobić logi, proszę o analizę
BŁĘDY:
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 028 906 021 AP
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D31
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 5DCD1A77C429
2 Faults Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
LOGI STATYCZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_240081.html
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_240080.html
Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_240079.html
LOGI DYNAMICZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_240085.html
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_240084.html
Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_240083.html
[ Dodano: 2015-11-17, 11:03 ]
BŁĘDY:
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 028 906 021 AP
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D31
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 5DCD1A77C429
2 Faults Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
LOGI STATYCZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_240081.html
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_240080.html
Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_240079.html
LOGI DYNAMICZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_240085.html
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_240084.html
Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_240083.html
[ Dodano: 2015-11-17, 11:03 ]
Faktycznie, jednak poziom oleju jest ok, musiałem coś źle zmierzyćelbula pisze:ten wyciek jest albo z turbo ,albo z gruszki która upuszcza spaliny ale raczej jakaś nieszczelność turbo,aczkolwiek wątpie żeby tam wychlapalo ci pół litra oliwy

- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5496
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
[B4 1.9 1Z] Prośba o analizę logów 1z
Witam prosił bym o analizę logów po przekładce na pierburg czy wszystko jest okej .
jazda 4 bieg
http://vaglog.pl/log_241801.html
http://vaglog.pl/log_241803.html
teraz na postoju w measuring blocks
http://vaglog.pl/log_241800.html
i w basic settings
http://vaglog.pl/log_241802.html
http://vaglog.pl/log_241805.html
jazda 4 bieg
http://vaglog.pl/log_241801.html
http://vaglog.pl/log_241803.html
teraz na postoju w measuring blocks
http://vaglog.pl/log_241800.html
i w basic settings
http://vaglog.pl/log_241802.html
http://vaglog.pl/log_241805.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Komp po tuningu ,logi mogą być ...jedynie doładowania ci trochę pużno wstaje i trochę go brakuje ,co niestety musi wpłynać na osiągi w zbieraniu się auta
Czasem winny takiego stanu rzeczy jest sam n75 ,więc dobrze by było podmienić na jakiś 100%pewny i sprawny.Czasem wystarczy podregulować cięgło WG ,zeby bardziej dociągnąc klapkę i od tego ostatniego bym zaczął
Zanim zaczniesz jednak grzebać przy cięgle ,czy n75 ,to na początek odłacz wężyk z gruszki WG i sprawdż czy jest wyrażna róznica na plus ,w zbieraniu się auta 8-)


Ostatnio zmieniony 03 gru 2015, 18:57 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No to obawiam się ze już nie wiele można zrobićdupczal pisze:klapkę ty mi mariusz podciagales ja sam jeszcze zrobilem 1 obrót dodam ze z wypieta gruszka caly czas to cisnienia nie da sie osiagnac. egr tez zaslepiony .
