Audi B2 80 quattro - 2-door sedan VR632 turbo + skrzynia 0B4
Przerobiona listwa paliwowa pod drugą pompe bosch 044 oraz dospawane gwinty pod króćce skręcane... tymczasowe wezyki z oplotem stalowym mocowane na obejmki zaczeły przeciekac po drugim skręceniu... układ paliwowy jest teraz zrobiony na tekalanie 8mm i stanowi jeden ciągły przewód od pompy paliwa do listwy... przy okazji zainstalowany zostal flex fuel sensor ....okazuje się, że złączki/redukcje tekalan pasują idealnie pod krócce czujnika
Wkrótce strojenie na PB98 oraz na E85, docelowo chciałbym jezdzić na E60 czyli zimowym E85 (60% etanolu)
Wkrótce strojenie na PB98 oraz na E85, docelowo chciałbym jezdzić na E60 czyli zimowym E85 (60% etanolu)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
no udało sie w koncu z małymi przygodami shamować auto na E85
Kilka wykresów:
1.czerwony - tryb torowy na 0,9 bara z wastegata na PB98
2.zielony - 1,1 narastające do 1,2 Bara na PB98
3. pomarańczowy - narastające do 1,4 Bara na E85
Łukasz Lamik zrobił 2 mapy pod PB98 i E85 które płynnie przechodzą w zależności od zawartości etanolu, która jest mierzona przez czujnik flexfuel... poniżej E50 juz jest ciete doładowanie do docelowych 1,2 Bara na PB98. Setup przede wszystkim ma być bezpieczny, a nie nastawiony na mega konie
Niestety zapomniałem shamować auta na 0,9 bara na E85 ale pewnie byłoby może z 500KM i 600NM i bedzie to moj docelowy tryb do jazdy na torze, który zapewni wystarczające osiągi i bezpieczeństwo dla silnika. Z szacunkowych wyliczeń wynika że wolnossący zrobiłby około 255KM wiec nieźle jak na bazowy silnik z touarega o mocy 220KM.
Wielkie podziękowania dla Turbo Lamik za mega profesjonalne ogarnięcie standalone megasquirt i Jura Tuning za udostępnienie hamowni obciążeniowej 4x4.
i filmik z hamowni
Kilka wykresów:
1.czerwony - tryb torowy na 0,9 bara z wastegata na PB98
2.zielony - 1,1 narastające do 1,2 Bara na PB98
3. pomarańczowy - narastające do 1,4 Bara na E85
Łukasz Lamik zrobił 2 mapy pod PB98 i E85 które płynnie przechodzą w zależności od zawartości etanolu, która jest mierzona przez czujnik flexfuel... poniżej E50 juz jest ciete doładowanie do docelowych 1,2 Bara na PB98. Setup przede wszystkim ma być bezpieczny, a nie nastawiony na mega konie
Niestety zapomniałem shamować auta na 0,9 bara na E85 ale pewnie byłoby może z 500KM i 600NM i bedzie to moj docelowy tryb do jazdy na torze, który zapewni wystarczające osiągi i bezpieczeństwo dla silnika. Z szacunkowych wyliczeń wynika że wolnossący zrobiłby około 255KM wiec nieźle jak na bazowy silnik z touarega o mocy 220KM.
Wielkie podziękowania dla Turbo Lamik za mega profesjonalne ogarnięcie standalone megasquirt i Jura Tuning za udostępnienie hamowni obciążeniowej 4x4.
i filmik z hamowni
RAMIGO WAX poczynił cuda z gratem, zdjecia w trackie darcia lakieru
wiecej fotek po skonczeniu prac i nałożeniu wosku powinno pojawić się jutro na profilu ramigowax
https://www.facebook.com/ramigowax/?fref=ts
wiecej fotek po skonczeniu prac i nałożeniu wosku powinno pojawić się jutro na profilu ramigowax
https://www.facebook.com/ramigowax/?fref=ts
https://vimeo.com/154411566
https://vimeo.com/154411567
https://vimeo.com/154411568
https://vimeo.com/154411564
[ Dodano: 2016-02-10, 08:44 ]
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 sie 2016, 19:03
- Lokalizacja: Olsztyn