audi 80 b4[1z] nie czuc mocy z turbina...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
ale mi kolehgo pomogł. ale ja pytałem w sensie czy przy braku doładowania jezdzac samochodem , bo maks cisnienie doładowania mam 0,2bara... moze wiecej palicKrzysiek 84 pisze:Oczywicie , ciskasz więcej ""do podłogi"" to i swoje spalić musi , a mocy nie ma to i dłużej pedał w podłodze.
?????
ale dzis sprawdziłem rury gumowe i sa całe ale sie okazało ze jeszcze jakis geniusz niedokrecił srub od kolektora ssacego i poprawiłem zobacze czy cos pomoze a jak nie to w jeszcze do sprawdzenie intercooler czy niema dziury i zawor upustowy...
kolego, po primo wg mnie bedzie palil wiecej, paliwem bedzie komp uzupelnial brak doladowania
tak latajac nic sie chyba stac nie powinno, ew zawalisz sadza turbine i katalizator
i wybacz ale do poki z komputera albo z manometru nie zobacze ze faktycznie jest 0,2b to nie uwierze
jestes w stanie jakies WYRAZNE foty porobgic jak rejon turbiny wyglada? chodzi mi glownie o te male wezyki ktore tam sobie "wisza" tzw wezyki sterowania turbiny
i jeszcze jedno, BOSCH'a daa sie chyba zlogowac, gr0 pokazuje podstawowe dane:
[p1] [p2] [p3] [p4] [p5] [p6]
p1 obroty silnika 39..42
p2 początek wtrysku 50..65
p3 ---
p4 dawka wtrysku 15..30
p5 ciśnienie turbodoładowania podawane w 1000 mbar
z kad ty wzioles te 0,2?!
tak latajac nic sie chyba stac nie powinno, ew zawalisz sadza turbine i katalizator
i wybacz ale do poki z komputera albo z manometru nie zobacze ze faktycznie jest 0,2b to nie uwierze
jestes w stanie jakies WYRAZNE foty porobgic jak rejon turbiny wyglada? chodzi mi glownie o te male wezyki ktore tam sobie "wisza" tzw wezyki sterowania turbiny
i jeszcze jedno, BOSCH'a daa sie chyba zlogowac, gr0 pokazuje podstawowe dane:
[p1] [p2] [p3] [p4] [p5] [p6]
p1 obroty silnika 39..42
p2 początek wtrysku 50..65
p3 ---
p4 dawka wtrysku 15..30
p5 ciśnienie turbodoładowania podawane w 1000 mbar
z kad ty wzioles te 0,2?!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
z kad ty wzioles te 0,2?!
bo mam podpiety manometr w barach od zera do 1 bara... obecnie laduje mi 0.2 bara z dalej mi gdzies cisnienie ucieka tylko nieiwme gdzie bo wczoraj sprawdziłem weze gumowe i sa całe. pozstaje mi tylko zawor upustowy na turbinie i sprawdzenie intercoolera czy niema gdzies dziury....
bo mam podpiety manometr w barach od zera do 1 bara... obecnie laduje mi 0.2 bara z dalej mi gdzies cisnienie ucieka tylko nieiwme gdzie bo wczoraj sprawdziłem weze gumowe i sa całe. pozstaje mi tylko zawor upustowy na turbinie i sprawdzenie intercoolera czy niema gdzies dziury....
ad twojego manometru, mam na mysli tylko to ze np tu na forum jest temat w ktorym ludziska montowali manometry w kabinie i nie wskazywaly odpowiedniego cisnienia, dopiero taka malutka 'dysza' prostowala temar, ja zwyczajnie temu manometrowi nie wierze bo go na oczy nie widzialem ;p
jezeli uwazasz ze wskazuje prawidlowo, mnie to wystarczy.
jak juz zdiagnozujesz brak dziurska w 'dolocie' (slyszal bys ze cos znacznie syczy), tak jak juz wyzej pisalem wg mnie trzeba zaczac od podstaw, 'przewody podcisnienia' a potem faktycznie np dotknac gruszke
jezeli uwazasz ze wskazuje prawidlowo, mnie to wystarczy.
jak juz zdiagnozujesz brak dziurska w 'dolocie' (slyszal bys ze cos znacznie syczy), tak jak juz wyzej pisalem wg mnie trzeba zaczac od podstaw, 'przewody podcisnienia' a potem faktycznie np dotknac gruszke
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
własnie zdiagnozowałem uciekanie cisnienia doładowania bo jakis geniusz niedokrecił srub od kolektora ssacego. dokreciłem ale jeszcze mało, bo sprawdziłem w drodze do pracy cisnienie doladowania i wzrosło do 0.4bara. jeszcze brakuje. ale juz wiem ze musze wyjasc kolektor ssacy i nowa uszczelka wsadzic aby było juz na 100% pewne. ale co do tego musze wyjasc jeszcze kolektor z turbina aby uszczelki wymienic pod kolektorem wydechowym.... tak wiec mam co robic weekend i duzo czysczenie np egr i zrobic przeglad turbinki czy nie jest za bardzo zasyfiona spalinami...._Dave pisze:ad twojego manometru, mam na mysli tylko to ze np tu na forum jest temat w ktorym ludziska montowali manometry w kabinie i nie wskazywaly odpowiedniego cisnienia, dopiero taka malutka 'dysza' prostowala temar, ja zwyczajnie temu manometrowi nie wierze bo go na oczy nie widzialem ;p
jezeli uwazasz ze wskazuje prawidlowo, mnie to wystarczy.
jak juz zdiagnozujesz brak dziurska w 'dolocie' (slyszal bys ze cos znacznie syczy), tak jak juz wyzej pisalem wg mnie trzeba zaczac od podstaw, 'przewody podcisnienia' a potem faktycznie np dotknac gruszke
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Krzysiek 84 pisze:Zaślep też egr.
co do zaslepiania EGR to wstawie blaszke z otworem aby mniej spalin szło na przepał....
Dzis skonczyłem sklada moje audi tzn uklad dolotowy tzn nowe uszczelki pod ssacym i wychowym. beda testy poznije jak wszystko sie poskleja.....
Audi juz dawno zrobione tylko niemiałęm czasu wpisac jaka jest roznica po tej robocie. poporstu rewelacja.... czuc ze turbina tłoczy...