Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

audi 80 b4[1z] nie czuc mocy z turbina...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 lis 2015, 01:00

Oczywicie , ciskasz więcej ""do podłogi"" to i swoje spalić musi , a mocy nie ma to i dłużej pedał w podłodze.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 14 lis 2015, 21:02

Krzysiek 84 pisze:Oczywicie , ciskasz więcej ""do podłogi"" to i swoje spalić musi , a mocy nie ma to i dłużej pedał w podłodze.
ale mi kolehgo pomogł. ale ja pytałem w sensie czy przy braku doładowania jezdzac samochodem , bo maks cisnienie doładowania mam 0,2bara... moze wiecej palic
?????

ale dzis sprawdziłem rury gumowe i sa całe ale sie okazało ze jeszcze jakis geniusz niedokrecił srub od kolektora ssacego i poprawiłem zobacze czy cos pomoze a jak nie to w jeszcze do sprawdzenie intercooler czy niema dziury i zawor upustowy...

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 15 lis 2015, 05:55

kolego, po primo wg mnie bedzie palil wiecej, paliwem bedzie komp uzupelnial brak doladowania

tak latajac nic sie chyba stac nie powinno, ew zawalisz sadza turbine i katalizator

i wybacz ale do poki z komputera albo z manometru nie zobacze ze faktycznie jest 0,2b to nie uwierze

jestes w stanie jakies WYRAZNE foty porobgic jak rejon turbiny wyglada? chodzi mi glownie o te male wezyki ktore tam sobie "wisza" tzw wezyki sterowania turbiny

i jeszcze jedno, BOSCH'a daa sie chyba zlogowac, gr0 pokazuje podstawowe dane:

[p1] [p2] [p3] [p4] [p5] [p6]

p1 obroty silnika 39..42
p2 początek wtrysku 50..65
p3 ---
p4 dawka wtrysku 15..30
p5 ciśnienie turbodoładowania podawane w 1000 mbar

z kad ty wzioles te 0,2?!

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 15 lis 2015, 18:27

z kad ty wzioles te 0,2?!


bo mam podpiety manometr w barach od zera do 1 bara... obecnie laduje mi 0.2 bara z dalej mi gdzies cisnienie ucieka tylko nieiwme gdzie bo wczoraj sprawdziłem weze gumowe i sa całe. pozstaje mi tylko zawor upustowy na turbinie i sprawdzenie intercoolera czy niema gdzies dziury....

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 15 lis 2015, 22:44

ad twojego manometru, mam na mysli tylko to ze np tu na forum jest temat w ktorym ludziska montowali manometry w kabinie i nie wskazywaly odpowiedniego cisnienia, dopiero taka malutka 'dysza' prostowala temar, ja zwyczajnie temu manometrowi nie wierze bo go na oczy nie widzialem ;p
jezeli uwazasz ze wskazuje prawidlowo, mnie to wystarczy.

jak juz zdiagnozujesz brak dziurska w 'dolocie' (slyszal bys ze cos znacznie syczy), tak jak juz wyzej pisalem wg mnie trzeba zaczac od podstaw, 'przewody podcisnienia' a potem faktycznie np dotknac gruszke

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 16 lis 2015, 15:21

_Dave pisze:ad twojego manometru, mam na mysli tylko to ze np tu na forum jest temat w ktorym ludziska montowali manometry w kabinie i nie wskazywaly odpowiedniego cisnienia, dopiero taka malutka 'dysza' prostowala temar, ja zwyczajnie temu manometrowi nie wierze bo go na oczy nie widzialem ;p
jezeli uwazasz ze wskazuje prawidlowo, mnie to wystarczy.

jak juz zdiagnozujesz brak dziurska w 'dolocie' (slyszal bys ze cos znacznie syczy), tak jak juz wyzej pisalem wg mnie trzeba zaczac od podstaw, 'przewody podcisnienia' a potem faktycznie np dotknac gruszke
własnie zdiagnozowałem uciekanie cisnienia doładowania bo jakis geniusz niedokrecił srub od kolektora ssacego. dokreciłem ale jeszcze mało, bo sprawdziłem w drodze do pracy cisnienie doladowania i wzrosło do 0.4bara. jeszcze brakuje. ale juz wiem ze musze wyjasc kolektor ssacy i nowa uszczelka wsadzic aby było juz na 100% pewne. ale co do tego musze wyjasc jeszcze kolektor z turbina aby uszczelki wymienic pod kolektorem wydechowym.... tak wiec mam co robic weekend i duzo czysczenie np egr i zrobic przeglad turbinki czy nie jest za bardzo zasyfiona spalinami....

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 lis 2015, 18:16

Zaślep też egr.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 16 lis 2015, 20:11

Krzysiek 84 pisze:Zaślep też egr.


co do zaslepiania EGR to wstawie blaszke z otworem aby mniej spalin szło na przepał....

Dzis skonczyłem sklada moje audi tzn uklad dolotowy tzn nowe uszczelki pod ssacym i wychowym. beda testy poznije jak wszystko sie poskleja.....

Audi juz dawno zrobione tylko niemiałęm czasu wpisac jaka jest roznica po tej robocie. poporstu rewelacja.... czuc ze turbina tłoczy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl