[1.6] [td] [b3] problem z ladowaniem?
-
- Forum Audi 80
-
- Forum Audi 80
Byłem popatrzeć jeszcze raz.
Wyłączony silnik 12.75
zaraz po włączeniu z tych 12.75 rośnie do 14.30 więc z ładowaniem raczej nie ma problemu. Sprawdze jeszcze raz rano jak silnik będzie zimny całkowicie.
Co do rozruchu to nie ma żadnego problemu, pali praktycznie zawsze na rys, rzadko kiedy zdarzy się żeby zarzęził.
[ Dodano: 2015-10-23, 20:59 ]
Pytanie, czy ten regulator napięcia będe w stanie wymienić sam? Dodam, że jestem laik jeśli chodzi o zabawy z mechaniką samochodową
Wyłączony silnik 12.75
zaraz po włączeniu z tych 12.75 rośnie do 14.30 więc z ładowaniem raczej nie ma problemu. Sprawdze jeszcze raz rano jak silnik będzie zimny całkowicie.
Co do rozruchu to nie ma żadnego problemu, pali praktycznie zawsze na rys, rzadko kiedy zdarzy się żeby zarzęził.
[ Dodano: 2015-10-23, 20:59 ]
Pytanie, czy ten regulator napięcia będe w stanie wymienić sam? Dodam, że jestem laik jeśli chodzi o zabawy z mechaniką samochodową
-
- Forum Audi 80
Doszedł mi inny problem
Auto potrafi zgasnąć samo i nie da się go zapalić (uwaga! przez dosłownie kilkadziesiąt sekund)
Jak to wygląda?
Mianowicie, stało się to kilka razy kiedy silnik był na wolnych obrotach (postój).
Zgasł silnik, zgasły wszystkie kontrolki, ale światła i radio nadał były włączone. Przy próbie zapalenia kluczykiem rozrusznik normalnie kręci, ale silnik nie zapala. Nawet na biegu auto nie zapala. Wystarczy (przynajmniej do tej pory wystarczało) odczekać kilkadziesiąt sekund i wszystko wraca do normy, po przekręceniu kluczyka, kontrolki się zapalają i można uruchomić silnik.
Ktoś miał podobny problem?
Auto potrafi zgasnąć samo i nie da się go zapalić (uwaga! przez dosłownie kilkadziesiąt sekund)
Jak to wygląda?
Mianowicie, stało się to kilka razy kiedy silnik był na wolnych obrotach (postój).