[B4 2.0 ABT] Problematyczne ABT, Wskaźnik temperatury, dławi
[B4 2.0 ABT] Problematyczne ABT, Wskaźnik temperatury, dławi
Witam, Panownie pilna potrzebna pomoc,
Pacjent jak wyżej 80 B4 93.r 2.0 ABT
Od kiedy kupiłem byly problemy chodzenia na benzynie, traci obroty nie trzyma, gaśnie. Po wciśnięciu gazu zadławią się i przygasa. Na wolnych nie chodzi.
Pojeździłem na samym gazie lecz no tak nie może być zima zapasem trzeba benzynę zrobić.
Oddałem do jednego z większych warsztatów w moich okolicach. Zaczęli szukać kłopotu.
Wymienili
-Wtrysk
-Pompę
-Przewód paliwowy
-Kable zapłonowe
Żadna z tych rzeczy nie pomogła samochód, odpala z delikatnie wciśniętym pedałem gazu utrzymuje obroty, gdy puszczę pedał samochód gaśnie, zaś gdy wcisnę mocniej samochód przydławią się.
Propozycje ? Czego szukać ? Co robić ? W moich okolicach sami "mechanicy" którzy rozkładają ręce...
Pacjent jak wyżej 80 B4 93.r 2.0 ABT
Od kiedy kupiłem byly problemy chodzenia na benzynie, traci obroty nie trzyma, gaśnie. Po wciśnięciu gazu zadławią się i przygasa. Na wolnych nie chodzi.
Pojeździłem na samym gazie lecz no tak nie może być zima zapasem trzeba benzynę zrobić.
Oddałem do jednego z większych warsztatów w moich okolicach. Zaczęli szukać kłopotu.
Wymienili
-Wtrysk
-Pompę
-Przewód paliwowy
-Kable zapłonowe
Żadna z tych rzeczy nie pomogła samochód, odpala z delikatnie wciśniętym pedałem gazu utrzymuje obroty, gdy puszczę pedał samochód gaśnie, zaś gdy wcisnę mocniej samochód przydławią się.
Propozycje ? Czego szukać ? Co robić ? W moich okolicach sami "mechanicy" którzy rozkładają ręce...
Ostatnio zmieniony 23 gru 2015, 14:46 przez maxwwy, łącznie zmieniany 2 razy.
mam albo ten sam,albo podobny problem. Na benzynie bardzo rzadko odpala, a jak juz odpali to praktycznie slabiutki jest do poki go nie przepaluje. Wiem w czym jest u mnie przyczyna, zerknij na przekazniki z gazu, ja wiem ze u mnie szwankuje sterowanie wlasnie na przekaznikach, palcem zrobie styk ktory ma byc na benzynie to jest igla, odpala odrazu, puszcze styk i zamiast trzymac, to sie odgina. Wymienilem pompe paliwa bo myslalem ze to pompa [zbedne 500zl poszlo...] czasem nie warto zaczynac od grubych poszukiwan, zerknij sobie na to,
p.s przekazniki wymienilem na nowe i dalej to samo bylo, wiec na 100% sterowanie, dzwonilem do gazownika to mowil ze 100zl diagnoza z naprawa, bo to bedzie pierdolka
p.s przekazniki wymienilem na nowe i dalej to samo bylo, wiec na 100% sterowanie, dzwonilem do gazownika to mowil ze 100zl diagnoza z naprawa, bo to bedzie pierdolka
Ponownie powracam
Wycięty gaz całkowicie wyrzuciłem gaz oraz wiązkę z auta. Została czysta benzyna.
Wymieniony silniczek krokowy.
Odpinałem aku nawet na kilka godzin.
Wyczyszczony bak
Wymieniona pompa paliwa, filtr paliwa.
I dalej ta sama sytuacja, samochód na postoju chodzi idealnie równo trzyma obroty nie przerywa ani nic podobnego, lecz gdy tylko wcisnę pedał gazu i podskoczą obroty powyżej 2.5 tys auto zaczyna się przyprawiać, dusić. Przekładałem wtrysk z innego sprawnego audi i dalej było to samo więc wtrysk wyeliminowałem.
Są jeszcze jakieś inne pomysły co może byc przyczyną ?
Wycięty gaz całkowicie wyrzuciłem gaz oraz wiązkę z auta. Została czysta benzyna.
Wymieniony silniczek krokowy.
Odpinałem aku nawet na kilka godzin.
Wyczyszczony bak
Wymieniona pompa paliwa, filtr paliwa.
I dalej ta sama sytuacja, samochód na postoju chodzi idealnie równo trzyma obroty nie przerywa ani nic podobnego, lecz gdy tylko wcisnę pedał gazu i podskoczą obroty powyżej 2.5 tys auto zaczyna się przyprawiać, dusić. Przekładałem wtrysk z innego sprawnego audi i dalej było to samo więc wtrysk wyeliminowałem.
Są jeszcze jakieś inne pomysły co może byc przyczyną ?
Żaden program nie chce się połączyć z komputerem.
Jak wymieniałem to wymieniałem całość począwszy z przepustnicą, silniczkiem, wtryskiem itp. Adaptacja była robiona.
Sprawdzona wiązka pod maską itp, lecz doszedłem do czegoś nowego. Komputer który był zamontowany zamiast u pasażera jest włożony u kierowcy. I wygląda tak jak na fotkach ktoś spotkał się z czymś takim ? Wiązka normalnie poprowadzona podpięta.
Po wyszukaniu nr pokazuje wujek google że komputer pochodzi od Opla Mazdy Rovera itp. czy to było montowane w 80 czy aż taka rzeźba jest u mnie zrobiona...
Tak to wygląda. Sam juz ubolewam tyle porobione a cały czas jest problem, na wolnych obrotach chodzi nic się nie dzieje ale wystarczy dotknąć gazu na powyżej 2tys obrotów i spada, dławi się...
Jak wymieniałem to wymieniałem całość począwszy z przepustnicą, silniczkiem, wtryskiem itp. Adaptacja była robiona.
Sprawdzona wiązka pod maską itp, lecz doszedłem do czegoś nowego. Komputer który był zamontowany zamiast u pasażera jest włożony u kierowcy. I wygląda tak jak na fotkach ktoś spotkał się z czymś takim ? Wiązka normalnie poprowadzona podpięta.
Po wyszukaniu nr pokazuje wujek google że komputer pochodzi od Opla Mazdy Rovera itp. czy to było montowane w 80 czy aż taka rzeźba jest u mnie zrobiona...
Tak to wygląda. Sam juz ubolewam tyle porobione a cały czas jest problem, na wolnych obrotach chodzi nic się nie dzieje ale wystarczy dotknąć gazu na powyżej 2tys obrotów i spada, dławi się...
Nie no silnik prócz skrzyni się zgadza z oryginałemJarewa pisze:Rzuć fotkę silnika bo jeszcze się okaże ze to nie orginał audi a nawet i nie ABT. Bo to co pokazałeś to rzeźba z innego auta to nie jest oryginalne.
No dobra a gdzie go tak naprawdę szukać ? Gdzie może być zamontowany ? No i jak on tak wygląda Bo ja spodziewam sie czegoś takiego jak na tym zdjęciu.maciek889 pisze:Wychodzi że to komputer od instalacji LPG NECAM. A komputera wtrysku pewnie za słabo szukałeś.
Sprawdzę to jutro, gdzie szukać tego zaślepienia jak to wygląda ? Aczkolwiek auto pali od strzała obroty na biegu jałowym trzyma tylko gdy depniesz i zaczyna podnosić obroty to dopiero zaczyna się dławić.aluminium pisze:A podciśnienie na wtrysku masz zaślepione bo jak nie to na PB może mieć takie objawy to znaczy nie równe obroty i ciężkie odpalanie.