[B4 2.0 ABT] Problematyczne ABT, Wskaźnik temperatury, dławi
Mam ! Na szrocie wyjąłem z innego monowtrysku cały, tylko jest problem jest delikatnie gołym okiem tego nie widać ale jak się przyjrzeć dokładniej to jest kreska na nim. Sądzisz że będzie przedmuchiwał ? Duże ciśnienie tam jest jak to wygląda ? No i problem tych uszczelek papierowych... W tamtym pacjencie nie bylo żadnych uszczelek. Co z tym fantem zrobić ?
Wymienione Mikser wypadł, Butla wypadła, przewody również. jest dobrze Delikatne przydławianie cały czas jest, aczkolwiek mniej denerwujące.
Powracając do tematu usterek mojego ABT'ka
Ponownie zwracam się z prośbą czy ktoś mógł by podać nr przewodów wychodzących ze ściany grodziowej, przewody zaznaczone na zdjęciu. Oraz nr króćca w który jeden z przewodów wchodzi ten od tyłu. W żadnym sklepie w moich okolicach nie potrafią zdiagnozować ich....
Temat 2 brak temperatury na liczniku. Jeżeli VCDS czy Vag Com odczytuje temperaturę poprawnie to znaczy że czujniki są w porządku ? Jeżeli tak to od razu wymieniać termostat ? Dodam że czasami jak jej się zachce to pokazuje temperaturę tylko zawyżoną 110*C
Powracając do tematu usterek mojego ABT'ka
Ponownie zwracam się z prośbą czy ktoś mógł by podać nr przewodów wychodzących ze ściany grodziowej, przewody zaznaczone na zdjęciu. Oraz nr króćca w który jeden z przewodów wchodzi ten od tyłu. W żadnym sklepie w moich okolicach nie potrafią zdiagnozować ich....
Temat 2 brak temperatury na liczniku. Jeżeli VCDS czy Vag Com odczytuje temperaturę poprawnie to znaczy że czujniki są w porządku ? Jeżeli tak to od razu wymieniać termostat ? Dodam że czasami jak jej się zachce to pokazuje temperaturę tylko zawyżoną 110*C
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Węże
Pierwszy: 893819375F
Drugi 893819371A lub 8A0819371K zależnie od rocznika
króciec 048121145B
Pierwszy: 893819375F
Drugi 893819371A lub 8A0819371K zależnie od rocznika
króciec 048121145B
Ostatnio zmieniony 21 gru 2015, 10:13 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzisiaj po trasie 200km + Audi zaczeło pokazywać normalnie temperaturę, gdzieś w połowie trasy włączył się i wskazywał poprawnie 90 delikatnie do przodu odpalał wentylator i spadał Czego to wina ?
Dławienie zminimalizowałem lecz dalej się powtarza czego to może być jeszcze wina ? No i na postoju telepie silnikiem, a Licznik źle wskazuje obroty wg. VCDS jest jakieś 400obr/min mniej
Dławienie zminimalizowałem lecz dalej się powtarza czego to może być jeszcze wina ? No i na postoju telepie silnikiem, a Licznik źle wskazuje obroty wg. VCDS jest jakieś 400obr/min mniej
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
maxwwy, kurde tak piszesz że ja cię ni huk nie czaję,
Moim zdaniem nic nie zrobiłeś lepiej i masz tak samo jak miałeś.
maxwwy pisze:gdzieś w połowie trasy włączył się i wskazywał poprawnie 90 delikatnie do przodu odpalał wentylator i spadał
no jak masz zamiast 800-900 tylko 400-500 to czemu się dziwisz że się telepiemaxwwy pisze:No i na postoju telepie silnikiem
Moim zdaniem nic nie zrobiłeś lepiej i masz tak samo jak miałeś.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Skoda że nie masz oscyloskopu albo miernika czestotliwości to byś się dowiedział, ale raczej nie realne by ECU się myliło wiec winowajca to obrotomierz grzebany źle wyskalowany.
Rzuć mi jeszcze raz 01,02,03 po rozgrzaniu na jałowym i 000 tylko na zapłonie i jak byś umiał logowanie grupy 000 tylko na zapłonie z powolnym dodaniem gazu na max i odjeciu.
Rzuć mi jeszcze raz 01,02,03 po rozgrzaniu na jałowym i 000 tylko na zapłonie i jak byś umiał logowanie grupy 000 tylko na zapłonie z powolnym dodaniem gazu na max i odjeciu.