Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 2.0E 3A ] ponownie stukanie przy ruszaniu

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
kudlaty
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[ B3 2.0E 3A ] ponownie stukanie przy ruszaniu

Post autor: kudlaty » 17 wrz 2008, 00:33

witam wszystkich
pozwolę sobie ponowić problem stuknięcia przy ruszaniu bo kończą mi się pomysły
wszystko było dobrze i nie było słychać żadnych stuków do momentu gdy jakiś mechanik
będąc pod autem stwierdził że mam do wymiany tulejki wahacza, tulejki oczywiście wymieniłem, zrobiłem geometrię i się zaczęło, pojedyńcze stuknięcie przy ruszaniu, powrót do mechanika, szarpaki, mechanik twierdzi że wszystko w porządku, kolejny mechanik też nie wie co może stukać,
mijają 2-3 tygodnie, szybki start spod świateł i ukręciłem półoś :(
nie jestem mechanikiem ale pierwsze co pomyślałem to że moje stukanie właśnie "wyszło"
2 tygodnie czekania na części i 3500 zł później (wymieniłem 2 półosie wraz z przegubami i sprzęgło komplet przy okazji) odbieram samochód od mechanika i
DALEJ STUKA !!! <buu>
amortyzatory też sprawdzone
ratunku :(
będę wdzięczny za wszelkie pomysły

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: jagna » 17 wrz 2008, 09:04

może masz luźną poduszke pod skrzynią biegów,chociaż ja mialam ostatnio taki sam problem i była guma od tłumika uszkodzona sprawdź może łączenia.

AdamE

Post autor: AdamE » 17 wrz 2008, 09:10

tam jest taka rama która trzyma cały silnik i część zawieszenia, na niej są 4 tulejki i kiedy one sa wybite to na niczym Ci nie wykaże, a stukanie będzie, miałem taką sytuacje kiedyś, najlepiej jest to sprawdzić jakąś łyżką montażową czy czymś podobnym, wkładając między karoserie a ramę i ruszając tym. chociaż tak jak koleżanka mówi sprawdź rownież poduszki ale nie tylko na skrzyni

kudlaty
Forum Audi 80
Forum Audi 80