Post
autor: grze » 20 sie 2008, 18:07
osnośnie oleju to dzisiaj wlałem litr oleju do skrzyni (ten olej co pisałem wyżej o nim). niestety poszedł na dolewkę gdyż jest nieszczelność w skrzyni, a mechanik robił akurat zawieszenie z tyłu i kazałem mu przy okazji sprawdzić ile oleju w skrzyni jest.
okazało się lepiej dolać i weszła cała litrowa butelka, którą miałem w bagażniku :shock:
planowałem dokupić więcej i wymienić cały olej przy następnej okazji ale to dopiero po naprawie simeringu. niestety sytuacja była dość pilna - nie chcę zatrzeć skrzyni więc zdecydowałem, że lepiej poświęcić ten litr, a na wymianę kupić nowy - ten mechanik niestety skrzyń nie naprawia. co ciekawe, po dolewce dalej nie ma stanu więc wydaje mi się, że w pewnym sensie uratowałem sprawę tym litrem.
po zmieszaniu oleju znowym - wszystko działa jak należy i nie widać zadnej różnicy.
przy okazji powiedzał mi, że wyciek mam nie od simeringu półosi, tylko jakaś gumka w półośce jego zdaniem się wyrobiła.
prze_mo, ja na dolekwę dałem pełen syntetyk. z tego co znalazłem na forum, to do 80 można wlać jedynie pełen syntetyk więc jak zmienisz to co masz na pełen syntetyk, to będzie dobrze (ale musi być 75w-90 GL4)