Wszystkie były VDO. Niektóre z lat 80-tych.Szara80tkaTdi pisze:tak maja japonskie liczniki UN4 z wbudowana pamiecia, od 94r
[B4 TDI[ Zimne luty w liczniku
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
zbaczamy troche z tematu, no ale dobra, widziales gdzies kiedykolwiek kondensator w liczniku? bo ja nie, osobiscie tez troche majstruje, i zauwazylem ze tylko UN4 maja podtrzymanie godziny, pozatym podtrzymanie czasu nie polega tylko na wbudowaniu kondensatorow, sa tez inne formy pamieci
masz moze na zewnatrz wyjety zegarek z UN4 i VDO? masz ich zdjecia?
masz moze na zewnatrz wyjety zegarek z UN4 i VDO? masz ich zdjecia?
Chłopaki, a co może być przyczyną nie działającego prędkościomierza? Ostatnio, jakieś kilka miesięcy temu zauważyłem po ładnych kilku km, że jadę 20 prędkościomierz stał w miejscu, km nie nabijał. Zajechałem na miejsce, po kilku godzinach wsiadam, jadę i działa. Dzisiaj powtórka z rozrywki. Przejechałem ok 20km, potem stałem 10min na parkingu na wyłączonym silniku. Myślałem, że jak ruszę wróci wszystko do normy, tak jak wtedy, ale niestety prędkościomierz dalej stał
Czy to też mogą być zimne luty? Jak tak to gdzie dokładnie mogły się pojawić?
Czy to też mogą być zimne luty? Jak tak to gdzie dokładnie mogły się pojawić?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Nie trzebaSzara80tkaTdi pisze:(ale jak ci zalezy to sie dowiem)
[ Dodano: 2013-04-09, 16:24 ]
Domniemywam, że jeżeli są wyskalowane do 220km/h... to są takie same. Oczywiście jeżeli są tego samego producenta (VDO...UN4).Szara80tkaTdi pisze:kiedys ktos na forum pisal jakie oznaczenia z predkosciomierza sa z B4 a jakie z B3. masz moze ta informacje?
PS. Nie jestem elektronikiem.
[ Dodano: 2013-04-09, 17:17 ]
Jak będę w garażu, to sprawdzę oznaczenia prędkościomierzy B3 oraz B4 (220km/h.).
[ Dodano: 2013-04-09, 19:07 ]
Właśnie wróciłem z garażu. Między licznikami B3/B4 jest różnica w elektronicznej płytce.
B4- [88 311 202]... K=4073 IMP/KM.
B3- [88 311 113]... K=4260 IMP/KM.
Domyślam się, że spowodowane jest to innym rozmiarem koła.
PS. Kiedyś w wersji milowej wymieniłem płytkę z elektroniką oraz tarczę na km/h. i wszystko śmigało jak należy (sprawdzałem GPS-em).
andi77, właśnie taką mam płytkę i próbowałem trochę podgrzać te luty co niektóre, ale i tak nic z tego Mam dziwną lutownicę, którą nie da się nic zdziałać. Poza tym ze mnie taki elektronik, jak z koziej... wiadomo co Wydaje mi się, że wezmę tą płytkę wyjmę i oddam komuś ogarniętemu w tych sprawach, żeby poprawił wszystkie luty. To chyba byłoby najlepsze rozwiązanie na teraz, bo kurcze nie da się jeździć bez stanu przejechanych km