[B4 TDI[ Zimne luty w liczniku
[B4 TDI[ Zimne luty w liczniku
Witam,
Panowie, po zimie nie dziala mi polowa podswietlenia zegarów( prawa polowa, tam gdzie wskaznik paliwa). Podejrzewam ze to zimne luty, gdyz zaroweczki juz sprawdzalem.
Jak sie za to cholerstwo zabrac, czy przelutowac wszystko co jest na liczniku, czy macie moze wiadomosci ktore sciezki odpowiadaja za podswietlenie, dodam ze reszta licznika dziala ok.
Pozdrawiam
Panowie, po zimie nie dziala mi polowa podswietlenia zegarów( prawa polowa, tam gdzie wskaznik paliwa). Podejrzewam ze to zimne luty, gdyz zaroweczki juz sprawdzalem.
Jak sie za to cholerstwo zabrac, czy przelutowac wszystko co jest na liczniku, czy macie moze wiadomosci ktore sciezki odpowiadaja za podswietlenie, dodam ze reszta licznika dziala ok.
Pozdrawiam
Witam, odgrzewam temat bo mianowicie mam taki sam problem co kolega pilocik69 z tym że rozebrałem licznik i wyjąłem schemat a tam od plusa (żółta wtyczka 2 pin po lewej od dołu) przetopiona ścieżka. Moje pytanie brzmi czy:
muszę użyć do lutowania jakiejś specjalnej lutownicy? :roll:
czy w ogóle sam mogę to przylutować sam,czy lepiej oddać elektrykowi? :roll:
czy zwykłą lutownicą nie potopię innych ścieżek? :roll:
muszę użyć do lutowania jakiejś specjalnej lutownicy? :roll:
czy w ogóle sam mogę to przylutować sam,czy lepiej oddać elektrykowi? :roll:
czy zwykłą lutownicą nie potopię innych ścieżek? :roll:
Nie zwykła lutownica ci wystarczyGruszka pisze: muszę użyć do lutowania jakiejś specjalnej lutownicy
Nie musisz chyba że chcesz albo masz duże drżenie rąkGruszka pisze: czy w ogóle sam mogę to przylutować sam,czy lepiej oddać elektrykowi
Gruszka pisze: czy zwykłą lutownicą nie potopię innych ścieżek?
O ile na nie nie najedziesz to również nie.
Jeśli masz spalony dłuższy obszar ścieżki to możesz nawet użyć cienkiego kabelka w połączeniu go.
No i oczywiście zanim to naprawisz pasowało by znaleźć przyczyne dlaczego się ścieżka spaliła.
Podczepiam się do temaciku z ciekawostką, podobno zimne luty można zregenerować w dość nietypowy i prosty sposób a mianowicie płytkę z lutami kładziemy na blasze do ciasta czy coś w tym stylu pod płytkę dodatkowo kładziemy folię aluminiową i wstawiamy nie gdzieindziej jak do piekarnika (190stopni) na 5-7 minut ponoć luty po rozgrzaniu same się oczyszczają a po ostygnięciu chodzą jak nowe :mrgreen: to nie żart na jutiubie są różne filmiki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 131
- Rejestracja: 04 paź 2012, 23:24
- Imię: Marek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Andrychów
- Kontakt:
tak są spece którzy tak komputery naprawiają i potem jest płacz, że nie działa po 2 tygodniach od naprawylobos pisze:Podczepiam się do temaciku z ciekawostką, podobno zimne luty można zregenerować w dość nietypowy i prosty sposób a mianowicie płytkę z lutami kładziemy na blasze do ciasta czy coś w tym stylu pod płytkę dodatkowo kładziemy folię aluminiową i wstawiamy nie gdzieindziej jak do piekarnika (190stopni) na 5-7 minut ponoć luty po rozgrzaniu same się oczyszczają a po ostygnięciu chodzą jak nowe :mrgreen: to nie żart na jutiubie są różne filmiki.
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia