Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Brak reakcji zegarów.

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 20 lut 2011, 13:21

Przemek wybacz że to mówię ale czytając poprzedni post, mam wrażenie że jesteś kolejny z grupy osób narzucających swoje zdanie bezpodstawnie.

Kolega 12adriatexs15, nie prosi o opinię na ten temat tylko o co innego.

Jeszcze raz sorry ale jestem wyczulony na takie zagrania.
dla mnie raczej nie bylo by z tym problemu
Wobec tego napisz jak to zrobić. Osobiście sam jestem ciekaw. Myślę że w naszych zegarach nie będzie takiego efektu bo wskazówki tak szybko nie polecą, ale czekam na twoją propozycję.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 20 lut 2011, 13:29

Wiec Kuba juz ci pisze skoro uczulenie jest u ciebie obecne i az tak ci dokucza ze wylapujesz tego typu "zagrania" :mrgreen:
narazie pisze teorie, dodatkowy przekaznik zalaczany na zasadzie stycznika z podtrzymaniem na te powiedzmy 5 sek i podajacy sygnaly na obtotomierz i predkosciomierz, oczywiscie bym musial sie rozeznac jaki sygnal wystarcza na maksymalne wychylenia tychze zegarow, mysle ze maks dwa przekazniki starcza, ewentualnie kondensator i wykorzystalbym twoj pomysl z przygasaniem lampki wnetrza

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 20 lut 2011, 13:58

No właśnie. Że przekaźniki to wiem, tylko jaki sygnał i gdzie go podać. Co do podtrzymania to chyba nie jest konieczne bo prawdopodobnie potrzebny jest malutki prąd, więc jest szansa że wystarczyłby sam kondziorek. Jeśli chodzi o czas to raczej 0,5 sek niż 5 sek.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 20 lut 2011, 14:07

wlasnie kukam schematy, mysle podawac plus przez potencjometr i obserwowac ile sie wychyli,
22pin z kostki zoltej widze ze jest od obrotka
20pin z kostki niebieskiej widze ze jest od predkosciomierza
tylko ze wlasnie przyszla mi mysl ze w chwili tzw testu zegarow czy pomiar cisnienia oleju nie "zglupieje" AC raczej i napewno wskaze blad bo dostanie sygnal obrotow a cisnienie na czujkach bedzie przeciez niezmienne

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 20 lut 2011, 14:11

Gdzieś czytałem że na zegary idzie mniejsze napięcie rzędu kilku wolt. Można by zacząć od 1V i tak kolejno w górę. A co z masą zegary jej nie potrzebują ?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 20 lut 2011, 14:15

maja nie pisze o niej bo logiczne ze wszystko by mialo wspolna mase, nawet upraszczajac po przekreceniu kluczyka by zalaczaly sie kondensatory dwa oddzielne dla tego i drugiego zegara, oczywiscie trza by je tez odpowiednio dobrac, a caly uklad by rozlaczal twoj patent od przygaszania lampki wnetrza, wsumie zaraz to wyrysuje :mrgreen:

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 20 lut 2011, 14:40

Jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy. Dzięki za ruszenie tego tematu, ponieważ od zawsze mi się to podobało, a zamierzam założyć zegary Indiglo i wtedy może być już ciekawy efekt.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 20 lut 2011, 15:36

Ostatnio zmieniony 21 lut 2011, 21:27 przez Szara80tkaTdi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 21 lut 2011, 13:16

Jak już dokończysz ten schemat, to proszę Cię podpisz co i jak.

[ Dodano: 2011-02-21, 22:31 ]
Dziękuję, za przerzucenie się do tamtego tematu w takim razie ten do zamknięcia.
Pozdrawiam Adrian.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl